自詡樣貌、身材、高度都麻麻哋的徐子珊,繼04年當選香港小姐冠軍後,最近又憑劇集《雷霆掃毒》毒后陳家碧跑出,成為視后大熱門!天賜發圍機會,卻換來不絕的負聞及緋聞,子珊壓力大到爆煲,坐唔安,食唔落,瞓唔着,情緒起伏好大,她無奈說:「一周有成兩、三個封面,都係爛桃花,大佬呀,全部都係炒作新聞,解畫都解到頭暈,仲有一段時間先到台慶頒獎禮,都唔知點捱落去!」那便是成名的代價!

採訪:方騫平

攝影:畢紹基 髮型:Maggie Law@Kim Robinson

Styling:Patrick Sun 場地提供:Sakesan

處身爭崩頭的娛樂圈,女藝人要出位,唔係靠實力,就要樣靚身材正!偏偏徐子珊是例外的一個:「印象好深刻,曾經有位導演同我講:『你有個長處就係每樣嘢都好平均,唔高唔矮,身材中等,又唔太靚,但就因為唔突出,可塑性特別高,甚至可以豁出去做乜都得,包括毒后!』又係喎,我咩都夠膽死去試,好似喺劇集《錦衣衛》內,明明可以要求用武師去吊威吔拍飛身鏡頭,我就堅持要親身上陣,由缺點變成長處,都算係異數咯。」

「陳家碧」為徐子珊帶來掌聲,觀眾對她搏老命演技讚不絕口!她坦言對奪視后都有信心。手執半個盃耳的子珊由原先唔多緊張,漸漸愈踩愈深:「近排真係太大壓力,成日飛來飛去宣傳,又要拍賀歲片,加上有咁多炒作新聞,真係啼笑皆非,搞到我連食嘢都冇哂胃口,就算揀食朱古力、蛋糕、飲汽水,但都唔吸收,體重直線下降咗8磅,真係乘機可以減肥。成個人處於繃緊狀態,好緊張呀,最慘係瞓得唔太好,keep住會醒,情緒起伏好大,好彩搵到朋友傾訴,盡量平衡到心態,應該ok唔使睇醫生。

唔怕醜拉票

其實每次提到入行8年,條路好難行嘅心路歷程,都忍唔住落淚,因為我真係好感激我嘅經理人同合作團隊,一直在背後默默支持,視后絕對唔係志在必得,我更加唔係輸唔起,而係我好想將個獎座同佢哋分享,冇佢哋,唔會有我。坦白講,以前台慶頒獎禮我都係着靚靚hea住坐一晚㗎啦,今年大可以都係咁,我唔想身邊人失望,所以積極少少,唔想再陪坐啫。今次比參選港姐同角逐電影圈新人獎緊張得多,我唔怕醜㗎,會盡力去拉票,希望唔鍾意我嘅人,或者同情我個角色,都投陳家碧一票啦。」

緋聞篇

「壓力大嘅時候,好想搵個男朋友依靠,有拖拍嘅話梗係想公開,仲期待拖友係終身伴侶。我係愛情大過天嘅人,可以為咗家庭而放棄事業,入行只係8年,往後40年嘅幸福好重要,條數係要咁計。」對於翻炒黎明和黃宗澤的緋聞,子珊超無奈道:「人地感情有問題,我唔想講太多,費事攞佢哋做宣傳,我只可以講,同黎明有好多年冇見過面啦,大家都冇聯絡,黎明同樂基兒分開,我都唔會去聯絡佢。至於暗撻Bosco仲好笑,之前佢同杏兒分手時,咪有報道話Bosco有小三嘅,矛頭係指向我嘅話,當日一早都講咗啦,我真係拜託Bosco快啲同杏兒復合呀。」

《雷霆掃毒》中「一秒輪姦」戲令觀眾感到失望,子珊說:「其實係拍咗一分鐘,原先剪咗另一個版本,但導演唔想令女性觀眾不安,只係想交代咗件事就算,唔想成為焦點所在,結果變得一秒輪姦鏡頭。

「競」敵篇

楊 怡:我都睇好楊怡,佢演齡多過我,獲唔同年齡層支持,而且民初裝造型好靚。

米 雪:演技不用置疑,而且夠深入民心。

鍾嘉欣:乖乖女形象獲觀眾支持。

胡杏兒:《怒火街頭2》角色好受歡迎,有機會冧莊。

因為對視后上心,所以子珊的壓力愈來愈大。
因為對視后上心,所以子珊的壓力愈來愈大。
緋聞Non-Stop,但當事人卻大呻全部爛桃花,認真把鬼。
緋聞Non-Stop,但當事人卻大呻全部爛桃花,認真把鬼。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()