熱播劇《大太監》除了黎耀祥戲味甚濃,一班「太監兄弟」如蕭正楠、陳國邦、曹永廉其實亦好戲連場,在無綫台慶頒獎禮有望爭一日長短,蕭正楠坦言誰攞獎都會開心,他又提到為演繹折墮太監不但要自製瘌痢頭,又要執未熟的雞骨食,雖然犧牲大,但都覺得值得。

台慶劇《大太監》叫好叫座,不少劇中角色的最真一面逐漸暴露於觀眾眼前,日前已講到太監首領彭三順(陳國邦飾)開始與李連英埋堆,之後輪到李連英的徒弟「添壽」(蕭正楠飾)、安德海(曹永廉飾)陸續背叛他,而添壽亦會愈見獸性,殺掉與李連英青梅竹馬的倩蓉(胡定欣飾)之餘,更出賣其餘的太監兄弟,結果折墮收場,被打跛腳淪落街頭執雞骨吃。

靚仔蕭正楠在《大太監》要自製瘌痢頭,可算大犧牲。(資料圖片)
靚仔蕭正楠在《大太監》要自製瘌痢頭,可算大犧牲。(資料圖片)

蕭正楠坦言「添壽」這角色甚有發揮:「拍嗰場戲為咗令造型更突出,自己都親自剃咗前額邊啲頭髮,搞到好似『瘌痢』咁,其實都幾核突o架!不過捱幾日啫,啲頭髮好快生番。」講到要執雞髀骨來吃,他表示:「拍之前個道具手足唔小心踩咗腳落隻雞髀度,初頭都冇諗住真係咬落去,不過拍到尾時導演唔嗌cut,咁我咪繼續食囉,點知隻雞髀唔係全熟,咬時都滲血,但事後知導演同監製講讚我做得好,所以都覺值得同開心。」

望收攞獎電話

說到該劇不少配角如陳國邦、曹永廉及他都甚有發揮,今年台慶獎項極可能「太監內訌」時,他笑言:「希望啦!不過我哋唔會互爭,係都同出面嗰啲爭,邊個兄弟攞都開心,不過因為之後我要去澳門拍《巨輪》,未知會否出席頒獎禮,希望到時公司打電話叫我返嚟,證明我有機會,咁自己出船飛都冇所謂!」

《大太監》15至20集必睇位

安德海心狠手辣

陳福(岳華)失勢被放逐,安德海(曹永廉)望奪其總管太監官職,打算拉攏其他太監,但徐爺(余子明)不就範,安德海即場刺死他,被李連英(黎耀祥)發現他變得太心狠手辣,最後安德海如願奪得官職。

慈禧對先帝失望

慈禧(米雪)發現先帝有道密旨,若其干預朝政會被廢除,於是向劉多生(鍾景輝)求證,劉多生承認確有此事,慈禧對先帝頓感失望哭着離開,李連英即開解她。

倩蓉重返宮中

倩蓉(胡定欣)險被丈夫賣掉,李連英不忍她在外受苦,引薦擁有一雙巧手的她為慈禧梳髮,慈禧試過倩蓉後大為讚賞,特准她重返宮中,宮女和太監得知好消息大為興奮,齊放煙花慶祝。

《大太監》15至20集必睇位


arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()