笑意盈盈
周日(25日),以往低調拍拖的邵美琪和施祖男,罕有以情侶檔出席深圳賽車比賽。二人在聽大會簡介比賽規則時,旁若無人有講有笑,好事近的邵美琪更如沐春風笑不攏嘴。

滾熱辣

爬伊健頭結婚 邵美琪三月嫁施祖男

2012年11月30日 ~~ 第905期 忽然1周

台慶劇《大太監》劇情越趨緊湊,邵美琪( Maggie)飾演的東太后在結局時將會被逼瘋,以悲劇告終。在現實生活中,自 99年發生「奪麵雙琪」事件後,邵美琪的感情生活亦一潭死水。直至 08年,她才覓得第二春,暗嗒比她年輕八載的打星施祖男( Vinz)。
姊弟戀相交四年,隨住舊愛鄭伊健公開宣布明年迎娶拍拖 6年的蒙嘉慧,本刊收到消息,打得火熱的邵、施亦秘密訂於明年 3月,在薄扶林伯大尼小教堂行禮,誓爬舊愛頭完婚。
「奪麵雙琪」三位主角相繼找得真愛,值得慶賀。不過當記者就此事問鄭伊健時,他卻顯得不耐煩說:「係事實先再講啦!」

互動片段

直擊邵美琪施祖男鍊車 男風騷女避忌



守齋 9年,剩女邵美琪趕上尾班車,在 08年尾拍攝杜琪峯執導的電影《機動部隊——同袍》時,與現年 38歲打星施祖男打得火熱。去年,他們被踢爆戀情後,僅以「好朋友」相稱,相當避忌。直至今年 8月,兩人才首度拍拖現身電影《閃亮人生》首映禮,終由男方公開拖友身份。


細心呵護
由於邵美琪是賽車初哥,施祖男全程對女友呵護備至。排位賽時,排在前面的施,不時擰轉頭向女友教路。


邵美琪賽完車,一早比賽完在賽道等候的施祖男,第一時間撲過去扶實女友。

落廚冧女友


要求住一間房
比賽前一日,大會分房時,原定每個參賽者都可獲分配一間房間,但 check in時,記者聽到施祖男說一間就 ok。 check in後邵、施便雙雙回房間,直至翌日才現身。

自經歷感情重創後,邵美琪本來不再輕易相信男人,但 08年結識虔誠基督徒施祖男後,邵才對異性開始改觀。據知兩人發展初期,在法國長大的施祖男一直採取主動。除投「琪」所好,留在家中玩煮飯仔,還行外母政策,陪邵母飲茶,令邵美琪相當感動。
「 09年 Maggie爸爸病逝之後, Maggie就同媽咪相依為命,一收工就會趕返屋企陪媽咪食飯。 Vinz(施祖男)煮嘢食好叻,知 Maggie鍾意食住家飯,會不時研究新菜式俾佢兩母女試。 Maggie好受㗎,以前啲男友未試過煮嘢俾佢食,所以今次佢覺得冇揀錯人。」施祖男細心又體貼,冧得邵美琪開綠燈,早前正式讓他進駐其北角威景臺香閨。在同居生活下,雙方的了解進一步加深,可是其間二人因信仰分歧,一度成為發展的絆腳石。 

為信仰爭拗


去年初,邵美琪在友人介紹下,加入日本佛教之一的日蓮教分支「創價學會」,與施祖男所信奉的基督教大相徑庭。二人更為此而有拗撬。「其實 Vinz平時好就 Maggie,不過佢係基督徒,自然想另一半都係。 Maggie個人好固執,決定咗嘅嘢好難改。 Vinz最初話帶佢返教會,佢都唔肯,試過有好多個星期日,兩個人都為咗呢件事鬧交。」
據知。今年初二人價值觀愈加分歧,施祖男更一度心淡想離開香港到法國散心。為挽回男友心,邵美琪終應承對方嘗試返男友所屬教會。


高調行埋
邵美琪和施祖男拍拖四年,一直抱 着寧俾人知莫俾人見態度。直至今年 8月,二人現身電影《閃亮人生》首映禮時,施祖男忽然承認與邵美琪是拖友關係,似為下年三月結婚鋪路。


拒絕贈興
鄭伊健和邵美琪分手後,一直避談女方問題。即將與蒙嘉慧拉埋天窗的他,對舊愛結婚一事,表現避忌,更顯得半信半疑。
係事實先再講!(真實對白)

小教堂行禮


情侶小風波告一段落,數月前,施祖男覺得自己年紀唔細,是時候成家立室。最後他聽朋友意見,知道在薄扶林的「伯大尼小教堂」可以讓非基督徒行禮,即自行 book了下年 3月尾,作為他與邵美琪的結婚大日子。「其實 Vinz打電話 book教堂前,事先一個人去教堂睇過環境,佢覺得間教堂好靚,好有外國 feel。當時佢仲未向 Maggie求婚,點知當佢問女方想唔想結婚嗰陣, Maggie竟然一口應承,仲話 2、 3月上大陸拍完劇之後,會有段空檔夾到結婚日子。 Vinz好開心,仲四圍同好朋友講。」施身邊好友透露。


蜜遊日本
去年尾,施、邵仍未爆出拍拖,被本刊獨家拍到蜜遊日本後,二人只承認是「好朋友」關係。


甜蜜認教堂結婚
邵美琪封嘴,相比之下,鬼仔性格的施祖男對結婚一事卻坦白得多,除了表明會在教堂結婚,更透露經常游說女友返教會。

施祖男:唔會刻意高調


上周六( 24日),施祖男與邵美琪到深圳參加小型賽車比賽。其間,記者埋身訪問施祖男,他明言想在教堂行禮。
記者:記施祖男:施
記: Maggie係咪想爬伊健頭結婚?
施:我哋唔係比賽,人哋做乜我哋唔理,我哋只係做番正常人嘅嘢,開開心心生活。
記:你會同 Maggie喺教堂行禮?
施:如無意外都係,都想喺教堂行禮。我都有帶佢(邵美琪)返教會幾次,佢唔太抗拒。
記:我哋知你 book咗伯大尼小教堂行禮喎!
施:(停頓數秒)邊度傳㗎?咁開心?總之我哋唔會刻意高調。
記:你哋結婚會唔會公開?
施:結婚始終係兩個人嘅事,唔係做騷。
施祖男對結婚一事侃侃而談,但記者問邵美琪,她一貫低調說:「係結婚都唔講,你問番佢(施祖男)啦!」
46歲邵美琪守得雲開,尋尋覓覓終找得如意郎君施祖男。日前本刊記者就此事問鄭伊健時,他最初顯得避忌,其後不耐煩說:「又係講結婚呀?係事實先再講啦!」不欲多談舊愛半句。

非基督徒結婚聖地


香港大部分的教堂只會將場地租借給基督徒作婚禮用途,所以沒有任何宗教限制。屬香港演藝學院校舍一部分的伯大尼小教堂,深受非基督徒新人歡迎。伯大尼位處薄扶林邊陲位置,景觀開揚,外表比傳統教堂還靚,加上在婚禮舉行期間,有保安嚴禁閒雜人等出入,私隱度極高,符合邵美琪的低調性格。
  借用伯大尼小教堂作婚禮用途的收費亦算合理,每兩小時收五千八百八十元,因此相當搶手,一般要提早半年預約。


教堂外觀


禮堂內貌



下周劇情 東太后患絕症


現實中待嫁邵美琪心情靚爆,但在《大太監》下周劇情中,飾演東太后的她被診斷患上胃腫瘤絕症,更開始變奸,陷害慈禧的心腹安德海(曹永廉)與慈禧有染,最終海被判死刑。遭慈禧識穿詭計的東太后,最後亦失勢更患上失心瘋,不得善終。







撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()