搵命搏救人
突然有人飛跌落嚟,青雲即跪低救人,全程冇替身,影帝果然夠專業。

媽咪姐

買千萬保險 劉青雲奪命騷

2012年11月30日 ~~ 第905期 忽然1周

媽咪姐從來都相信「見微知著」,從小事就可以判斷一個人嘅品性。舉個例吖,高官犯錯,一有問題即 BMW( blame my wife),卸晒落另一半身上。呢種「 gentlemen」風度,媽咪姐引以為恥,不提也罷。好在香港仲有個劉青雲。

大家都知啦,青雲不嬲錫老婆,係城中嘅模範老公。上周六( 24日),佢憑《奪命金》首度封金馬影帝,大家估佢第一時間做咩?咪就係多謝老婆郭藹明囉。
未止呀!雖然青雲早喺香港封帝,但拍戲時一啲都唔錫身。前排佢為彭氏兄弟嘅 3D電影《逃出生天》到泰國拍外景,三十幾度高溫,着住件消防衫,焗死都未天光啦。佢仲要擒高擒低,被火燒被水淋被煙燻……唔好唔記得,青雲有「原發性高血壓」,佢咁搞法,可以話係搵命搏!
據知電影公司謹慎為上,早就為青雲買定份過千萬嘅保險。不過媽咪姐都係嗰句:小心駛得萬年船。你呢種又錫老婆又工作認真嘅男人,應該要裱起嚟俾班高官學習。


新戲《逃出生天》中,講飾演消防員嘅青雲要走上吊臂救人,在旁嘅李心潔、古仔睇到鬼咁肉緊。


青雲(箭嘴)因劇情需要,愈行愈出。雖然吊咗威吔,但都三層樓高,都幾驚險!


2008年 4月,青雲夫婦被拍得到中建大廈睇醫生。原來青雲有「原發性高血壓」,不但要定期 body check,更要小心調理身體,難怪拍危險鏡頭要買重保險。


劇組喺泰國一棟大廈外圍拍攝,演員喺三樓單位外準備,另有吊臂車駐紮,場面龐大。




劉青雲同郭藹明結婚多年仍恩愛如昔,早前金馬獎,青雲戲稱老婆為護身符。結果真係冇講錯,青雲終奪金馬影帝,佢更於台上公開多謝太太。 

古仔帶傷上廣州


講搏命,其實唔止青雲。劇組攝影師先被燒傷,武指林迪安慘遭鐵通插親右腳。禍不單行,最近連古仔都遭殃,喺泰國拍攝時右手被玻璃割傷,之後仲傷埋左手。未夠時間休養,佢哋成班人即馬不停蹄上廣州繼續拍攝。
就本周二( 27日),劇組 喺廣州珠江新城封街拍攝,除出動到十五部消防車,導演仲安排幾百名臨時演員扮消防員同傷者,場面浩大,製作認真。


雙手一齊傷
古仔早前喺泰國拍戲時,不慎被玻璃損右手,為免影響進度,佢叫導演繼續 roll機,待休場先搵醫生包紮。




由泰國走到廣州,又熱又凍,搞到古仔小腿皮膚爆晒坼,睇嚟要搽番啲潤膚膏滋潤下。


真消防員上陣
最無奈天公不做美,全晚落住微微雨,幾位主角加埋幾百位臨記消防員局住冧雨。


消防員以外,導演仲安排醫護人員在場。不過全部都係臨記扮嘅。


周二晚( 27日),劇組喺廣州珠江新城取景。廣州市政府出動二百名公安,消防局亦出動 15部消防車同數十名現役消防員協助拍攝。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()