媽咪姐

紋身女殺入亞姐

2012年11月30日 ~~ 第905期 忽然1周

亞視雖然是非不斷,但亞姐個騷 must go on!搞完一輪選咗六位佳麗代表港澳賽區出戰「大中華決賽」,本周一( 26日)終於安排準亞姐見人。今次騎呢女欠奉,不過就有三個紋身女,有紋身嘅佳麗,媽咪姐都係第一次見!

大哥的女人


嘩!講紋身⓫梁晨晨贏晒啦!除咗手前臂有個用自己名設計出嚟嘅愛的紋身外,腳眼位仲有個大過手掌嘅龍紋身……吖唔係,睇真啲原來係花,江湖味咁重,十足十大哥嘅女人?

紋身可愛妹


➒葉詩琪眼大大好得意,本來幾得媽咪姐歡心,點知擰轉面見佢背部嘅紋身就扣分啦!依家係選美唔係鬥型,不過佢就話喺家鄉馬來西亞紋身係一種藝術喎!





鳳爪冠軍


➌陳彥蓉喺港澳賽區拎咗個冠軍,人都自信啲,雖然口才麻麻,但笑容甜美睇得吓,又有碩士學歷。不過由頭睇到落腳即刻嚇親媽咪姐,鳳爪腳趾叉晒出嚟,唔係幾美觀囉!





空中阿姑




年紀最大嘅佳麗係呢位做空中小姐嘅⓯吳荻, 29歲見慣大場面,問一句答一句都咪話唔 cool!可能職業病,佢行起路雙手好似定晒型唔曉郁,仲口噏噏咁唔知佢想講咩。 

搞笑博好感




呢位⓳唐夢婭都幾搞笑,緊張到企唔穩不特止,自我介紹時仲窒住咁講咗三次「大家好,我係……」先講得出自己叫咩名,在場所有人狂笑。扮可愛攞分,高招! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()