我都想生 B呀!(設計對白)
當日 Jade輕輕鬆鬆拎住大相架擺下甫士,就可以賺到六位數字酬勞,羨慕死媽咪姐。

媽咪姐

關心妍搵蔡少芬教路

2012年11月30日 ~~ 第905期 忽然1周

關心妍( Jade)同老公楊長智結婚三年以來,一直希望為楊家傳宗接代,不過 Jade又要出碟開騷,造人大計要押後到出年 2月開完騷先實行。不過生仔講緣份,於是 Jade就準備搵啱啱佗第二胎嘅蔡少芬取經。

大纜都扯唔埋嘅 Jade同蔡少芬( Ada),原來佢哋最近齊齊做咗護膚品 Swisse嘅代言人。雖然 Jade因為檔期,同蔡少芬分開拍廣告,但佢已經做定功課,準備嚟緊喺宣傳活動上向 Ada偷師。 Jade話:「 Ada好犀利呀!隔咗年半又造人成功,到時我一定會問下佢嘅生活同飲食習慣,睇下有冇秘技。」
媽咪姐相信蔡少芬有佢嘅獨門心得,但 Jade仲咁後生,勤力啲一定得!


同拍檔 Jade一樣,蔡少芬都是拎住大相架為 Swisse拍廣告。


早排媽咪姐喺中環都撞到蔡少芬,佢仲去咗七仔買水飲同買麵包食。啱嘅,餓壞肚入面個 B就唔好啦!


Jade為廣告試咗唔少高踭鞋,佢話:「第時佗 BB會好小心,冇必要都唔會着。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()