媽咪姐

High到爆

2012年11月30日 ~~ 第905期 忽然1周

娛圈藝人每次出動都要執到正一正,以靚樣見人。
反而平時身光頸靚 嘅社交名人就真性情得多,去 ball、出活動一 high爆,儀態都唔顧,最真 嗰面出晒 嚟!

趙式芝興奮過龍


一對新人情緒非常高漲,做完訪問,趙式芝幾乎跳住嚟行,未飲已經咁 high。睇得出真係好開心。

上周四( 22日),卓能主席趙世曾個女趙式芝,同波爾錶太子女楊如芯 喺中環搞晚宴。雖然事先講明係感恩節食飯,不過當晚佢 哋 着白色禮服見人,又齊齊戴婚戒,席間又放出兩人 喺法國行禮同婚紗相,同擺酒結婚無分別。當晚兩人真係好興奮!一時拖實賓客入場,一時情深對望,表情誇張過唔少藝人! 

傅明憲巨型雙下巴


傅明憲同葉劍波離婚後,即戀上莊士集團太子爺莊家彬。雖然同男友人年齡相差 10年,不過鬼咁 sweet,難怪身形愈來愈圓。單拖去芝芯感恩節晚宴 嘅佢,出動米白 tube dress,露出肥手臂、大肉背,仲唧埋厚肉雙下巴。想箍住男友仔,真係要搞搞至得啦!




41歲 嘅傅明憲,樣子尚算甜美,不過人到中年,身形愈來愈脹,有 啲師奶 feel!

陳嘉容啜爆新仔


名模陳嘉容自 07年同髮型師老公郭子輝離婚後,再未有公開新戀情。恨拍拖恨到出面 嘅佢,終於有 着落。上周六( 24日),陳嘉容同南亞裔男友去 Dragon-i 10周年 party,兩個鬼祟入場,如熱戀情侶,飲到半醉黐到實。


37歲 嘅陳嘉容,整晚 冧到不得了。 喺場入面同新仔愈玩愈激,離開時,仲喺街角暗處啜足五分鐘。



王馨平貞子上身


為芝芯晚宴獻唱《月亮代表我的心》 嘅王馨平,一早到場,以超 deep V低胸裙見人,大騷事業線,養眼到極。不過佢到場時,一陣怪風吹到佢披頭散髮。急步走人 嘅佢,全程得一隻眼見人,都咪話唔嚇人!


今周最靈異
貞子上身嘅王馨平全程封口,九秒九迅速上樓。難怪嘅,咁嘅樣,點見人呀!



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()