700呎大廳
大廳相當寬敞,難怪淑梅姐話經常開兩 枱麻雀,「多 啲朋友一齊玩熱鬧好多,間屋都有人氣 啲,有時我老公都會一齊落場,不過我唔會鬆章 㗎!」

星悅居

愛滿屋 車淑梅

2012年11月30日 ~~ 第905期 忽然1周

每人都想有個幸福美滿的家庭,但怎樣才算美滿?讓我想一想,一家四口,仔女大學畢業孝順又聽話。屋企毋須太大,讓一家人可經常碰面,千八呎有露台最合適。客廳要夠大,閒時約班老友來開兩 枱麻雀,最好要有工人負責斟茶遞水啦!還有,隨時可以同老伴去旅行,間中去世界各地做義工,放眼世界又可幫人。想起都梳乎!
這種家庭生活原來不是幻想才有,現實中的主角你同我都認識,她是車淑梅。

互動片段

夢想之家



八、九十年代在香港電台節目《晨光第一線》做主持的車淑梅,憑住獨特聲線,成為當年最受歡迎電台節目主持人,被封金牌 DJ。現與有「金曲之父」之稱的丈夫張文新及一對仔女同住沙田千八呎大屋。
沒有華麗的裝修,也沒有古董珍品作擺設,但這個家給人舒服、溫馨的感覺。大廳四周擺放了數不盡的家庭生活照,相中人個個笑瞇瞇,開心氣氛溢滿屋。淑梅姐笑說:「我 喺呢度住 咗二十年,裝修唔豪華,勝在夠 warm囉!我最鍾意用相架做家居裝飾,最開心收到 嘅禮物就係相架,擺到成屋都係就最開心。」


扮 嘢小暖爐
飯 枱旁的地上有一個炭爐仔,裏面的炭當然不能燃燒,但會放暖,「呢個係電暖爐,開 着佢 啲炭會變紅色,其實佢唔係好暖,不過個樣似真炭暖爐,幾得意。」


酒櫃當裝飾
飯廳有個放滿酒的酒櫃,原來係得個擺字,「我 哋好少飲酒,如果要講究的話就用恒溫酒櫃啦, 啲酒通常都係朋友送 嚟,放 喺呢度做裝飾都唔錯呀!」


阿女畢業照
女兒今年 6月於麻省理工畢業,全家赴美參加女兒畢業禮,「個女學業上有好成績,做阿媽當然開心,我 哋一家人參加完畢業禮,仲坐郵輪去加勒比海玩 咗八日,冇浪費個假期。」


黑白客廳
客廳用兩種顏色的梳化突顯層次,「用兩種顏色感覺冇咁單調,配埋字畫仲好襯㖭!」

最愛打牌聯誼


雖然重視家庭生活,但淑梅姐認為家人不是人生的全部,「每人都有各自 嘅生活空間,仔女都會有自己朋友,唔可能時時刻刻陪住你,所以我識自己搵節目,得閒約朋友返屋企打幾圈。呢度可以開兩 枱麻雀㗎!我 哋打牌唔計較贏輸,只係想一,好 衞生!」


嘉許對聯
淑梅姐一向喜愛做義工幫人,早前更獲頒「行政長官社區服務獎狀」,嘉許狀以「淑梅」的名字寫成對聯,獎狀放在大廳當眼位置。


充當女花王
淑梅姐除了喜愛烹飪之外,亦愛種小植物,露台全部都是她的心血結晶,「我當正自己係花王,因為種植物要好有心機,即使我唔 喺香港,都會教工人點樣施肥淋水。」


玄關有佛照
淑梅姐全家信佛,玄關位置鞋櫃頂放了祖先位及觀音像,「我習慣每晚都上香禮佛同懷念祖先,上香時會掛住佢 哋,最重要都係誠心。」


仔女溫馨手作
淑梅姐自言仔女孝順又有心思,最鍾意自製有趣生日卡,「佢 哋的確好有心思,我仲開心過收到名牌手袋。」

淑梅姐的兒子 07年在美國賓夕法尼亞大學經濟及心理學系畢業,現留港工作,女兒今年在美國麻省理工環境工程系畢業,亦已找到相關工作。她對一對寶貝仔女有讚冇彈,「佢 哋好有心思,會自製生日卡送俾我,我會將作品放 喺屋企當眼處,可以成日睇到。」仔女孝順,全因有個廿四孝媽咪,「阿仔有次見到偶像拿度,仲攞到佢親筆簽名 tee,佢拎件 tee俾我,淨係講 咗一句『阿媽,幫我搞掂佢!』我就自動波去揀相架,度好晒位裱起佢!阿仔返 嚟見到不知幾開心。」


夫妻照放滿屋
結婚三十年,但淑梅姐與張文新多年來都非常恩愛,兩人經常周遊列國,屋內放滿夫妻合照超過三十幅,當中有些是旅行時留影。


按摩椅當 牀
主人房大 牀可以放正中間, 牀尾擺埋張巨型按摩椅都有位剩,「我好多時會坐住按摩椅睇電視,成日睇睇吓 瞓 着。」最估唔到嘅係牀頭放有多個加菲貓公仔。




偶像珍藏
淑梅姐囝囝的偶像是網球名將拿度,早年阿仔成功取得拿度親筆簽名 tee,由淑梅姐親手裱起,手工都唔錯。阿仔珍藏仲有拿度親筆簽名網球,及淑梅姐內地助養的兒子送給「契哥」的小狗,這小狗曾經去過美國陪「契哥」生活過幾年 㗎!

享受半退休生活


現已半退休的淑梅姐,生活依然精彩,除了在港台主持《舊日的足跡》外,更在有線主持節目《名廚.食出五味人生》。「依家話晒都半退休,我盡量唔俾工作綁住自己,閒時會去世界各地做義工,不過亦要抽時間俾屋企人,同老公去旅行當然唔少得啦!依家最開心都係 喺屋企一家人食飯,當然係我親自下廚啦!」


阿仔房當雜物房
阿仔睡房的傢俬陳設簡潔,「佢張 牀可以反上去收埋,阿仔 喺美國讀書嗰幾年,張 牀冇開出 嚟,我成日放 啲雜物入去佢房,哈哈!」


阿女房有空間感
阿女房間以白色為主,單人 牀靠邊增加實用空間,「阿仔同阿女兩間房其實差唔多大,不過阿女呢間明顯感覺多位用 啲。」


少女沙龍
淑梅姐的囡囡剛大學畢業,現於香港的商業機構實習,房間依然放住少女時期的沙龍照。


四正廚房
雖然家有工人,但淑梅姐平日喜愛親自入廚,廚房四四正正,窗外更可望見沙田著名的望夫石。


介紹沙田美食
淑梅姐最近主持的有線節目《名廚.食出五味人生》,介紹的食肆都是她經常光顧的。在沙田居住了超過二十年的她,與不少食肆老闆和店員也成為老朋友。



撰文:高智翹
錄像:高智翹
攝影:潘 啓德

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()