我得寵:陳柏宇晒命狗女爭風呷醋


■經過一年多的磨合,陳柏宇的兩隻愛犬終能和平共處。攝影:陳俊強

歌手陳柏宇(Jason)跟女友符曉薇感情穩定,自二人拍拖後鮮有緋聞傳出,不過在養寵物方面Jason卻享盡齊狗之福,而且亦充份印證了異性相吸這定律。Jason飼養的兩隻狗女Bessie及Victoria試過為爭寵打大交,但經過一年牠們已能好好相處,跟Jason建立開心三角關係!撰文:文國駿

陳柏宇日前帶同兩隻愛犬,分別是四歲半的老虎狗Bessie及歲半的鬆獅狗Victoria,到西環寓所樓下的公園散步,兩隻狗女性格分別甚大,Bessie非常乖巧而且聽話,不用狗繩也會自動跟着Jason的步伐而走,不會超出主人五步範圍,而且彷彿眼裏只有Jason一個,無論其他人或狗怎逗牠玩也沒反應;相反Victoria一落街就異常興奮,而且非常喜歡看着球場上的人打籃球,更數度想衝進球場。

 

抹口水好服侍

雖然Victoria已經繫上狗繩,但每每希望追波時也會忽然失控狂奔,難怪Jason笑言自己的手經想被Victoria扯到甩骹!Jason又爆Victoria是名副其實的口水怪:「呢個女係超多口水,一抹少陣就會整到個地下濕晒。」他所言非虛,短短一小時的訪問過程中,Jason用了一整盒紙巾替寶貝女抹口水善後,而且非常溫柔。


■Bessie外貌兇惡,但其實很嬌嗲,Jason也忍不住親一啖。


■鬆獅狗不時流口水,陳柏宇要經常為牠抹乾淨。

Jason四年前開始飼養Bessie,他坦言當初對這隻老虎乸另眼相看的原因,是貪牠的樣子夠笨,他說:「我就係鍾意佢個樣夠蠢!會成日用佢個儍樣戇居居咁望實你,真係好搞笑。同埋見住佢好似可以乜嘢都唔使諗咁,真真正正放鬆一吓!」而年多前Jason亦開始飼養Victoria,兩隻狗女會否爭風呷醋?Jason表示:「都有㗎!嗰時我如果摸緊Bessie,Victoria就會自己行埋嚟塞個頭埋嚟,要我摸佢一份。同埋兩隻嘢一開始時成日會打交,打到塊面都損晒流血㗎。」

 

嫌棄狗仔難湊

問Jason用甚麼方法令兩隻狗女不再打交?他說:「哈哈!冇喎,佢哋係打打吓自己冇打,同埋打親都唔係好嚴重,唔需要過份擔心嘅。」Jason又坦言自己特別鍾情狗女,原因是比較愛撒嬌及易打理,他說:「如果係仔嘅話,屙尿會周圍『啡』㗎!都係女易打理啲,同埋最緊要係狗女嗲啲,仔就會貪玩啲。」問到Jason女友跟兩隻狗女是否合得來?他表示:「佢哋又相處得好好喎!冇爭寵,哈哈。不過女友就同Victoria夾啲,佢哋成日玩得好開心。」


■雖然起初Victoria及Bessie狗咬狗骨,但現在卻感情要好。


■陳柏宇和女友符曉薇感情要好,女友亦跟愛犬關係融洽。資料圖片

皮膚病手尾長

Jason表示鬆獅狗跟老虎狗也是很易患皮膚病的品種,當中尤其以老虎狗更為嚴重,他說:「Bessie喺好細個時患過一次好勁嘅皮膚病,嗰次手尾都幾長,我都擔心佢捱唔住。」


■陳柏宇拉着狂奔的Victoria,而Bessie則乖巧跟隨。

老虎狗識嘆

Jason又向希望養老虎狗的新手作溫馨提示,他說:「佢哋係要好嘆嘅品種,夏天時一定要開冷氣,冬天就開抽濕機,仲有係個嘴嗰啲摺痕要多啲清潔,因為嗰度係最容易藏菌嘅,同埋我都好少帶佢哋落街,因為佢哋天生心臟機能麻麻哋,同佢哋散步要量力而為!至於鬆獅就記得夏天幫佢哋剃毛,唔係佢哋會熱得好辛苦!」
服裝提供:Musium of I.T

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()