無綫上周收視,《愛·回家》平均收視25點,無升跌;《名媛望族》上周平均收視30點,升1點,最高收視35點;《大太監》平均收視30點,無升跌。

亞視收視 零點再現
2012-12-10 18:21:34

真的假不了,假的,也真不了。雖然亞視口口聲聲話自己已退出CSM 收視調查,但每周數據仍然出爐,仍然在在反映兩台收視,絕對唔係亞視自己所講嘅「四六開」;之前本報披露行會曾討論有關顧問報告,認為亞視嘅收視只佔整體17%,同亞視自稱嘅四成相距甚遠。

好喇,本周收視成績表又出爐。睇吓平日黃金時段,亞視有幾多個「1」(收視)先!就好似玩大話骰咁,兩個「1」?三個「1」?四個「1」?五個「1」?係六個「1」呀!

呢「6條1」,分別係《亞洲政策組 人人讀好書》、《娛樂CIA》、《微播天下》、《鄰居冤家》、《國際財經視野》同埋《夜間新聞》,至於《把酒當歌》呢,回復0點收視,又係冇人理到完場。至於《高志森微博》,有人話已經有新嘢加插,可惜都係0點。


12月3日至12月9日兩台收視。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()