Rock友憤怒起嚟唔係人咁品。﹙設計對白﹚

媽咪姐

Paul有朱茵呵番

2012年07月20日 ~~ 第886期 忽然1周

上個星期五(13日)晚,黃貫中 喺紅館舉行一連兩場《 Rockestra演唱會》本來好開心,但因為少少事而大動肝火!

阿 Paul喺慶功宴咆哮:「我用 咗 6年時間籌備個唱,手指都彈到爛晒,但報道仲細過部 iPhone,有傳媒冇 嚟就亂寫個騷得七成入座率……」記者解釋首場只會報道頭 15分鐘,之後兩日會有更大篇幅報道,點知佢竟然發晦氣:「就當我誤會,我正衰人,正仆街!出街俾車撞死……」唉,公道自在人心,其實使乜咁勞氣呀?學佢女友朱茵就啱喇。朱茵因為大肚冇現身捧場,不過佢睇完首場報道後,即刻 喺微博留言力撐,仲上載一張九成入座率嘅相。有女友遙距支持,阿 Paul條氣順番晒啦!


Baby,唔使嬲,我同你出頭。﹙設計對白﹚


阿 Paul因為報道佢演唱會入座率低兼且篇幅細,喺微博鬧爆個別傳媒。

朱茵雖冇出席男友演唱會,但亦透過微博大讚演唱會 good show。佢仲上載一張入座率達九成嘅相,遙距支持男友。





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()