頂硬上
產女後復出的楊思琦,為搵奶粉錢乜都要做。今次獲無 綫安排佢主持奧運跳水項目,思琦惟有頂硬上。

滾熱辣

擺脫吳帥陰影 楊思琦奧運講跳水

2012年07月27日 ~~ 第887期 忽然1周

倫敦奧運播映權拉鋸戰終在上周解決,無綫與亞視成功爭取播奧運,兩台更罕有聯手製作節目。
無綫取得奧運轉播權後,眾高層隨即進行閉門會議,有人在會中提議搵楊思琦講跳水及由「妹」李綺雯講足球,實行借緋聞做噱頭,事關遭思琦狠撇的吳帥正是前香港跳水隊成員,而香港足球員陳肇麒(陳七)亦是妹舊愛。對於遭人擺上枱,思琦坦言唔尷尬,為搵奶粉錢,實行頂硬上。

倫敦奧運將於周五( 27日)開幕,無綫及亞視只有約一星期籌備奧運節目,時間非常倉促。不但召集全台藝員宣傳,講到尾,無綫亦要靠有人氣的藝人當主持谷收視,甚至不惜將對方的緋聞擺上枱搞 gag,製造話題。
有知情人士透露:「今次奧運籌備只得一個禮拜時間,班高層都諗緊咩方法可以搶高啲收視。除搵專業評述,亦會搵藝人助陣增加號召力。其間有人提議楊思琦講跳水,都有高層擔心弄巧反拙,不過依家收視行先。其實主持名單日日轉,啲藝人都仲未收到正式通知。」

錯愛吳帥


楊思琦行錯一步,誤信前香港跳水代表吳帥,珠胎暗結先發現對方係空心老倌。今年初女兒楊卓穎在美國出世,思琦決定獨力撫養,此後吳帥儼如人間蒸發。





北京奧運暗撻吳帥


其實楊思琦和吳帥這段過氣戀情,是始於上屆北京奧運。當時楊思琦參加奧運特訓班時,認識了香港跳水隊選手俞越,透過俞越認識吳帥。四年後,新一屆奧運即將開鑼,連女都生埋的楊思琦,若然真的被安排講跳水項目,應該會感觸良多。不過,上月有商場活動邀請她和奧運跳水冠軍胡佳出席宣傳活動,她當時亦硬着頭皮說:「冇尷尬呀!跳水係健康嘅運動,呢個項目我都會睇!」


被插唔專業
楊思琦唔係主持出身,口才亦麻麻。 08年北京奧運節目,思琦拍住朱凱婷做直播,叫佢評價運動員表現,佢竟然 hea住答:「好精彩!我 哋去廣告喇!」表現唔專業,自然被網友插爆。


上屆專訪跳水隊
08年楊思琦被派去北京奧運現場,專訪國家跳水隊員何沖。


晒腿造勢
上周四( 19日),在奧運記招上,無 綫安排(左起)李思雅、朱凱婷、楊思琦及陳美詩,以短裙熱褲撐場,晒腿造勢。

妹:唔介意擺上枱


楊思琦頂硬上講跳水,曾與前南華球員陳七拍拖的妹(李綺雯),亦被委任當足球項目的客席主持。早於 2010年的《世界盃動起來》節目中,李綺雯已被眾主持取笑她與陳七的過氣戀情,故早已習以為常。周二( 24日),李綺雯在電話中表示:「吓?我未收到通知呀,就算叫我講足球都 OK嘅,都係工作啫,況且我都做過歐國盃同世界盃主持,唔介意被人擺上枱。
但有得俾我揀嘅話,我想講游水多啲囉,我都好鍾意游水。」有得揀,李綺雯亦不想再被勾起與陳七的戀情。除了搵思琦同妹,無綫亦搵了不少女將助陣,當中包括徐子珊和陳美詩等。


妹局住講波
與思琦一樣被擺上 枱的妹李綺雯,對於主持足球項目她一笑置之:「唔介意 嘅,都係做 嘢 啫!」


兩年前,妹李綺雯與前香港球王陳七的親熱照被公開,妹澄清兩人早已分手,而且再見不是朋友。

爛做賺奶粉錢


去年楊思琦未婚佗 B後,到美國投靠兄長兼待產。至今年 3月底,她生完囡囡楊卓穎後回港工作。心急搵奶粉錢的她,對於無綫為她接的所有工作,包括以低價接 job及行性感亦冇 say no。她更直言:「唔理得咁多啦,有錢搵就要做 㗎啦!」單親媽媽真的不易做!




賣唱掘人仔
楊思琦人氣急插,返港後一個月仍未收身便急急出席活動搵錢(右圖),更以特惠價 1萬蚊平價接兩場佛山及東莞夜店的登台騷。

產後下水禮
今年 5月,思琦與敖嘉年、「神獸天使」蔡慧欣及袁嘉敏等到廣州長隆水上樂園拍特備節目,捱足四日三夜。產後不足 3個月的她,更要着比堅尼落水濕身,有傳騷價僅得 6千。




曾志偉喪玩
其後她隨梁靖琪、湯盈盈等到新加坡拍《五覺大戰》,慘被曾志偉玩謝,聲言要與她玩花式跳水。




活動談前度
上月,楊思琦與前國家隊奧運金牌得主胡佳出席商場活動。其間司儀多次向她提問跳水的問題,令人勾起她與吳帥的戀情,她卻死撐沒尷尬。

無綫食住上


無綫硬借藝人緋聞谷收視之餘,對亞視這個慣性宿敵亦 㩒住砌。兩台聯手製作 200小時奧運節目,磋商後會安排在明珠台及國際台,由每日下午 4時半至深夜 5時輪流接力播出。
據知「大阿哥」無綫會免費借出電視城錄影廠製作,但每次一齊做節目就只准亞視派出兩位主持亮相,其餘 4個則是無綫主持。無綫人數多人一倍,實在佔盡天時地利。對此,亞視公關區先生直認不諱:「係呀,我哋會搵陳啟泰同朱慧珊入佢哋個廠做主持。」
而無綫綜藝及體育科製作主任李漢源亦表示:「始終我哋係大台,話晒我哋資源完善啲,收衞星亦好啲,所以決定喺我哋呢邊做。」
日前有傳媒刊登奧運賽事播放時間表,還聲言亞視佔盡優勢,可以播放跨欄及跳水決賽等重要賽事。對此無綫卻否認說:「其實兩台會播邊項賽事都未決定,報紙登嘅都只係佢哋自己猜測。」

變陣晒冷




上周二( 17日),殼王陳國強率領全台 329位藝員出席大晒冷活動。本來呢晚係為打奧運 嘅《玩轉三周 1/2》錄影,但當知道有機攞到奧運播映權,無 綫即時變陣,順道為奧運拍宣傳片。

明星贏亞視


上周四( 19日)無 綫與亞視聯合舉行記招,宣布合作播映今屆奧運。話就話破天荒合作,無 綫派出曾志偉、陳百祥、徐子珊等十多位星級主持,亞視只有陳啟泰與朱慧珊等撐場,再加上場地及資源全部用無 綫,亞視唔多 着數喎!





主持食閉門羮




無 綫於上周一( 16日)安排韓毓霞與陳芷菁飛往倫敦做準備。不過要入場採訪需要 3個月前向奧委會申請,無 綫主持好大機會食閉門羮,只能在場外作有限的採訪。

陳芷菁未有採訪證


雖然無綫對播映奧運賽事運籌帷幄,但實際上仍有隱憂。上周一( 16日)成功取得倫敦奧運播映權當晚,無綫即安排一行九人做先頭部隊,包括陳芷菁和韓毓霞兩位主持赴倫敦採訪。其後再派朱凱婷接力飛到倫敦,與她們會合,但截至目前為止,無綫外景隊尚未取得奧運場館採訪證,隨時冇機會入場。陳芷菁和韓毓霞惟有先行拍攝在倫敦街頭的奧運氣氛。
為此奧運主持鍾志光亦承認:「其實奧運係要三個月前申請 pass,不過我哋係遲咗遞紙,最壞打算申請唔到,不過我哋都盡力做啦。」對於無綫搵一眾養眼女藝員助陣。鍾即說:「我哋靠專業知識,佢哋靠人氣知名度,各取所長啫!」

群星力撐大項目


今屆奧運主要賽事安排於晚間及深夜時段播映,不過多位藝人表示若不用開工,都會抽時間觀看,支持香港隊及國家隊選手。其中以田徑、體操及跳水項目有最多星級擁躉。

田徑




鄧梓峰:田徑項目夠爆炸力。




徐子珊:
我鍾意睇劉翔跨欄,希望佢出到賽。


陳倩揚:
今屆港隊入到 4x100十六強,點都要支持。

跳水






唐詩詠:
國家隊強項,一定支持。


黎諾懿:
國家隊跳水技術好高,最有機攞金牌。

體操


馬國明:
俄羅斯 啲女仔夠靚。




黎耀祥:
個個選手身體都好柔軟,夠養眼。


胡定欣:
我本身鍾意跳舞,想睇吓班選手動作有幾靚。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()