high住影
上一版先見完何超儀去養和,呢日佢又俾面去撐陳冠希場,喺 after party仲俾「大攝影家」狂影,真係辛苦晒!

媽咪姐

陳冠希唔影唔舒服

2012年07月27日 ~~ 第887期 忽然1周

正所謂「江山易改,本性難移」,就以「大攝影家」陳冠希( Edison)嚟講吖,佢自「艷照門」事件之後,避走美國,事業插水。之不過,咁都無阻 Edison對「影相」嘅熱愛㗎!如果唔係我哋又點會認識到佢嘅「私家 model」 𡃁模 Cammi(謝芷蕙)呢?

更難得嘅係,雖然佢後尾同 Cammi反面,但對「影相」嘅熱誠有增無減!就啱啱之嘛,阿陳生出席新商場兼自己嘅時裝新店開幕禮,繼續機不離手,先反拍記者,再喺店入面見人就影, high到爆。佢仲話:「我依家對拍拖、鍾意女仔呢啲嘢,方向好亂!」嘩,又 high又亂,小心又出事喎!「大攝影家」陳生。


喺 after party, Edison影完人,又同兩個家姐合照。都好嘅,有屋企人喺度睇住。


影記者
做完開幕禮, Edison已經揸住部機,反拍記者成分鐘,連工作人員都望住佢。唔驚,記者着夠衫嘅。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()