賭場夜戰
凌晨 4點,陳奐仁邊玩老虎機邊煲煙,非常入神,而佢老婆就挨 喺佢膊頭捽眼,好明顯唔慣捱夜。

媽咪姐

陳奐仁累老婆捱夜

2012年08月17日 ~~ 第890期 忽然1周

上禮拜四( 9日),國際級 嘅脫衣舞娘 Dita Von Teese喺澳門新濠天地開騷,音樂人陳奐仁都去朝聖。當晚佢 嘅節目好鬼豐富,睇完騷之後,去埋飲嘢,最後一站就去賭場。凌晨 1點,佢仲同老婆 Prima喺賭場踱來踱去,最後揀 咗玩老虎機。


第二日下午 2點幾離開酒店,陳奐仁即刻陪老婆去買手信呵番,算你識做啦!

媽咪姐見佢愈玩愈興起,玩咗幾個鐘都唔願走。唔知佢係咪手風麻麻,成晚換 咗 4部機, Prima就全程跟到實。玩到凌晨 4點,陳奐仁開始煙駁煙,而老婆 Prima就挨 喺佢膊頭口擘擘、捽眼,十級眼 瞓,真陰功。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()