電話長響
封口多日,上週五( 7日),陳奕迅拖實老婆徐濠縈開記招發聲明,力撐老婆既無吸毒習慣,亦從未托人致電黃浩。

封面

「開飯」鬧劇 愈揭愈臭  A先生迷姦水夜場呃女

2012年12月12日 ~~ 第290期 Face

娛圈 23人「開飯」羅生門,自上月 22日爆煲後一發不可收拾,進入第三週,又有新發展:黃浩報警聲稱被掌摑;江湖傳聞陳奕迅托志偉出面擺平; Eason帶埋老婆開記招發聲明全力反擊;然後輪到黃浩反口話冇睇過有關影片再被志偉暗諷食屎狗……峰迴路轉,買花生等睇戲都買窮!
到底誰是誰非,家陣個個都話進入司法程序封晒口。但據傳和飯局風波中有關的 A先生私生活疑似不正派,早年更被蒲友目擊疑用迷姦水在夜場釣𡃁模!

上週三( 5日),黃浩夫婦出席前港姐鄭嘉雯婚宴時報稱被掌摑,將擾攘三週的 23人飯局事件推至另一波高潮。


聯絡唔上


唔知有件咁嘅事!


電話長響


同飯局有關嘅人唔想再講!


夜場打交就聽過!


A先生多年前疑似企圖用迷姦水食𡃁模,點知誤被同場音樂人飲落肚。

夜場落手


最新發展,涉及掌摑事件的志偉在東華夜發表「食屎狗」偉論後,圈中好友個個話撐;至於陳奕迅上週五( 7日)開完記招後則全面封口,週日晚上自上海完成個唱後回港,全程沉默;自言一向「大事化小,好被動」的黃浩就唔認睇過影帶,又連日出入帶住一對黑人保鏢護駕。出席婚宴後的黃浩,由高調轉為低調。
到底去年 10月 15日當晚在食肆 VIP房內發生何事,留給警方查清楚,不過隨着牽連人物愈來愈多,臭史亦愈爆愈多。
據知情人士透露,和「開飯」事件有關的 A先生,早年夜夜笙歌是夜場常客,而 A先生又生性風流。不過 A先生命中率不高,因此使橫手,其中一次更疑似使用俗稱迷姦水的危險藥物,意圖在夜場迷𡃁模。

Volar落藥




事發於名人明星極吹捧之夜店 Volar,有目擊者指 A先生在派對飲品中加入迷姦藥,企圖迷暈在場𡃁模。 

事敗速閃




迷唔中𡃁模,卻把千杯不醉音樂人迷暈,現場人士懷疑有人做手腳尋找真兇之際, A先生趁亂逃脫。 

迷錯隔籬


知情者透露,事件發生於備受圈中人吹捧的長青夜店 Volar,約 5、 6年前的某晚,有人吹雞開 P,座上客包括 A先生、數名音樂人及多位𡃁模。
A先生疑趁其不備,在幾名𡃁模面前的其中一杯飲品內「加料」,等女上釣之際,竟被圍內一位近年已淡出香港的年青音樂人誤飲。
音樂人出名千杯不醉,當晚卻一杯落肚即時不省人事,在座友人及𡃁模估計飲品被加料, A先生即時趁着混亂速逃。

牽連甚廣


其實除了疑似迷姦水「女殺手」及今次 23人飯局羅生門,圈中人涉毒新聞此起彼落從無間斷,今次傳玩到迷姦水咁誇,記者致電「開飯鬧劇」相關人士,一概回應未有聽聞。
黃浩表示:「打交爭執呢 啲有聽過,但係迷姦水真係冇聽過。今次單 嘢(指飯局風波)我都唔知佢 哋點解搞我,但我好公道,冇聽過佢 哋有用過迷姦水!」
次次玩到不醉無歸嘅志偉就話:「我冇聽過,關於今次飯局任何人嘅事我都唔想再講。」至於一向群埋 Eason、超儀一齊玩,於週日《歡樂滿東華》力挺志偉嘅梁漢文,則透過經理人回覆:「從來冇聽過呢件事!」至於其他被捲入「開飯」是非的圈中人如 Eric Kwok、李璨琛及陳奕迅等,則於截稿前尚未回覆。

阿徐飯腳何超儀巴黎散心


自「迷幻飯局」曝光後,事件愈搞愈大劑,搞到徐濠縈要連同老公陳奕迅,於週五( 7日)發聯署聲明澄清,並發相力證飯局非常健康。而在相中瞪大眼的好姊妹何超儀卻一直未有表態,上週五( 7日)原本答允出席一品牌頒獎禮,最後都甩底,改去巴黎放假,碰巧當日有人喺機場撞見超儀一個人等上機,其間更不停煲電話粥,知情者更聽到超儀對電話中友人講:「決定離開香港外出玩吓散吓心!」同日( 7日),家姐超瓊出嚟撐個妹,話超儀沒不良嗜好,萬大事有大家姐喺度,超儀喺巴黎可以放心 shopping啦!

遠走花都


「迷幻飯局」疑案爆出後,何超儀一直潛水,甚至連頒獎禮都缺席,對上一次見佢,已經係上月 23日老死 Eric Kwok(郭偉亮)與葉佩雯的婚禮。





超瓊力撐


《蘋果日報》圖片

上週五(7日),超瓊亦開聲撐超儀:「 Josie兩公婆都注重健康,會做運動,佢承受唔少壓力,但佢唔使靠呢 啲 嘢(毒品)。」 




阿徐表示飯局期間眾人沒有飲酒,飲品只得中國茶及汽水,而陳子聰和攝影師 Paul Tsang面前飲品,又看似只得汽水及果汁。 

葉佩雯反擊




除 咗發聲明,阿徐亦快黃浩一步公開去年 10月 15日飯局私相簿,而同枱的葉佩雯(白圈)則說:「如果有片唔該攞出嚟,𠵱家係我哋有相先!」 

廿四味 Kit未蒲頭




傳聞指飯局間阿徐飲大後失控咀廿四味成員 Kit(白圈),不過相片中可見阿徐甚為清醒,但 Kit自從事件後未再有公開露面兼出聲。 

迷姦水可致命


本港於今年中修例將伽瑪丁內酯( GBL)納入危險藥品條例監管,伽瑪丁內酯( GBL)是製造俗稱「迷姦水」羥丁酸( GHB)的主要原料。「迷姦水」只需 10多分鐘見效,藥效 3至 4小時,由於無色無味,加上在體內代謝極快,逾 6小時便查不出任何證據,而當事人醒後無記憶,但藥劑師警告,過量攝入 GBL可致死,亦曾有人喝下這些「迷姦水」後斃命。


迷姦水雖為危險藥物,但仍有外國及內地網站售賣。


早前自首的台灣闊少淫魔李宗瑞,亦涉嫌以藥物迷姦女性。台灣《蘋果日報》圖片

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()