67歲的邵音音,大半生經歷唔少風風雨雨,但有子女萬事足,生活亦無憂,一切總算捱過去。

搜尋氣

邵音音 我冇愛過老公

2012年09月05日 ~~ 第276期 Face

邵音音,在《低俗喜劇》內雖只客串幾分鐘,但已搶盡鋒頭,彭浩翔更說計劃開拍《官人我又要》,直頭找余文樂孖她合演。畢竟入行 40年,演戲,她易如反掌,現實中的一齣戲,才教她難演。
原名倪小雁的她, 1976年拍《官人我要》一脫成名,至 84年下嫁馬來西亞富商陳耀發,表面係幸福少奶奶,實情有苦自己知:「我從來都唔愛佢!佢只係攞我嚟開玩笑!」

互動片段

沒有老公的大屋



我一生遇到嘅人都係衰人,連老公都係咁。當初見佢幾老實,我又想有家庭,朋友叫我嫁咁咪嫁囉!婚姻對我嚟講係一件好大嘅事,但係佢同我結婚都係諗住攞我嚟開玩笑,連佢都係咁講,仲同朋友打賭話我唔會走,所以我唔同佢講嘢。後來佢有其他女人,我好嬲,個個女人我都見過,個個都想趕我走, 喺我面前講難聽 嘅說話,但係我就唔走,我係都唔離婚!老公係自己揀嘅,你有本事可以改變佢,不過佢係咁㗎,你咪走囉,但走得去邊啫?


演《低俗喜劇》的一場戲,邵音音要大爆粗口, XYZ一出,觀眾就笑。


76年的《官人我要》,邵音音大膽演出,更不惜露兩點。

喺呢度(香港)成名喺呢度衰,啲人鍾意睇到我衰,話我整容失敗,咪由得人哋講。初出道因為貪靚 喺下巴打過一針,但後來喺屋企跌親,成個鼻骨碎晒,縫咗好多針,眼、鼻同鼻入面都有縫。連下巴都移埋位,想再整正佢,但係醫生話再整會傷到神經,所以冇得整,我啲面部肌肉僵硬晒,我 𠵱家做唔到大笑表情,如果要話我整容失敗,就係咁!
DaDa喺戲入面都係露條線啫,根本 𠵱家啲模保守好多,我哋 嗰個年代冇模呢個名,只會叫脫星。佢哋都係因老闆有咁嘅需要先性感啫,要紅又想出名惟有搏命啲囉!彭浩翔導演開《官人我又要》,冇當面問我拍唔拍,等佢寫好劇本先啦!不過《低俗喜劇》咁收得,我唔相信佢(彭浩翔)有咩本事可以寫到一部戲,可以再畀觀眾大笑。如果佢可以,唔使請,我都自動請纓拍!


跟 2名子女住九龍塘又一村二千呎單位,舊居加多利山獨立屋還大十倍,邵音音說老公每個月會回港交租兼畀家用,仲要有 2名工人用,音音姐生活其實唔潦倒。


音音姐成屋都係舊照,好多都是她後生時影落的,更難得的是一張全家幅。



採訪、撰文:張佩姍
攝影:周凱瑩

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()