Girl in Summer

AV福音 吳若希

2012年10月24日 ~~ 第283期 Face

出道 2年的吳若希( Jenny),因貌似 AV女星羽田愛而被高登仔關注,早前推出第二張個人專輯《藍天空》後, Jenny因小腹生了拳頭般大的水瘤,加上喉嚨生繭,結果焗住要向公司借糧 10萬醫病兼小休。
休養過後,剪了齊蔭頭的吳若希,身體復原約九成,慶幸病前有份參演的《天生愛情狂》即將上映,實行再衝刺。




因今年 7月綵排《翡翠歌星紅白鬥》而跳到內出血的吳若希,其實一直想嘗試跳舞唱快歌,但礙於身患水瘤計時炸彈而唔敢試。「醫生話個瘤冇得開刀、隨時會爆,只可等個瘤慢慢消失,所以唔可以太操勞。好彩拍《天生愛情狂》係之前嘅事,否則就錯失第一次拍戲的機會。雖然只係配角,但導演葉念琛都教識我好多嘢,我希望公司會幫我接多啲電影啦!」 

做援交妹


之前為醫病,迫於向公司星煥唱片借糧 10萬,吳若希就話有借有還:「我同公司講我會努力工作還債,我嚟緊會幫港台拍劇,做一個援交妹,我已經上網做晒 research,研究啲人係點講嘢、着乜嘢衫,希望出嚟效果會寫實啲啦!」吳若希做援交,宅男等住睇啦!






年齡: 20歲
身高: 170cm
三圍: 32、 24、 32
靚聲后:孫燕姿
好戲王: Johnny Depp 

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:范仲良
形象: Bryan@The Flaming
服裝: Sinequanone, snidel
髮型: Nick@Drient4.com.hk
化妝: Lu

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()