探熱針

郭羨妮搶楊思琦奶粉錢

2012年10月25日 ~~ 第1181期 香港《壹周刊》

郭羨妮( Sonija)與內地武指朱少杰去年十月關島閃婚,今年五月誕下女兒 Kylie,產後四個月已極速修身復出搵奶粉錢。據了解,無 綫見 Sonija狀態大勇又聽教聽話,除了安排她拍賀歲劇,還下旨一切有關 BB產品或媽咪的工作,全撥她所有,變相令同樣初為人母的楊思琦,無啖好食。

廣告價三十萬


得到公司射住,剛復出的郭羨妮拍賀歲劇《初五啟巿錄》,戲份多到連休息時間都不夠,但還要抽時間拍奶粉廣告。
「維達寶係法國奶粉,有個內地客攞 咗內地代理,一早就諗定用郭羨妮,即使佢日夜趕劇個期好爆,個客寧願押後個宣傳期,堅持要等 Sonija,最終大家相就,三十萬接 咗,拍廣告 嗰日 Sonija都係啱啱開完夜班,但係佢好專業, 氹到個客好開心。」一名工作人員透露。


每次收工返屋企, Sonija都會抱起 Kylie,陪她玩一陣才洗澡休息,愛女之情不言而喻。


思琦雖然是單親媽媽,但對愛女 Krystal呵護備至,盡顯好媽媽的本份。

為愛女推劇


據了解,鬧花旦荒的無 綫,見 Sonija回勇復出,於是刻意造就,俾力再谷她更進一步。未拍完《初五啟市錄》,已搵定她與視帝黎耀祥、陳豪合作新劇《傳愛事務所》,不過她最近已推了不拍。
「 Sonija覺得自己少 咗好多時間陪 Kylie,又想一家人過聖誕,所以推 咗,而家個角色應該俾 咗伍詠薇做。」 Sonija身邊人說。


簡單換三套衫拍平面廣告, Sonija輕易穩袋三十萬。


無綫安排 Sonija復出拍攝賀歲劇,希望為她打響頭炮。


老公雖然經常要中、港兩邊走,但一有時間都會陪 Sonija一齊湊女,共享天倫之樂。

抑鬱病加重


同是初次做媽咪的楊思琦,情況與郭羨妮大不同。拍劇無佢份,連接 job機會都買少見少。
「無辦法,思琦唔夠 Sonija聽話,人緣又冇咁好,公司 啲人都唔幫佢,啲同 BB或者媽咪有關 嘅 job,全部俾晒 Sonija做;思琦唔係做 game show就係 啲綜藝節目,邊有錢賺 㗎。」
無劇拍又無工開,奶粉錢又間接被郭羨妮擸晒,楊思琦左憂右憂,有指她的情緒病愈發嚴重,睇醫生的次數加密,人亦愈來愈瘦,情況令人擔憂。


全面復出的 Sonija狀態大勇,以法式古典靚女樣拍攝內地代理的法國維達寶奶粉廣告。


為趕劇忙得不可開交的 Sonija,爭取時間在化妝整頭時敷 mask及睇劇本,非常勤力。


思琦患有產後抑鬱症,要經常到尖沙咀的醫務所覆診。




產後的思琦工作量偏低,沒有安排拍劇之餘,更要賣弄身材參加拍攝遊戲節目。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()