牌子:《 Wicked》
價錢:約$780
購自:紐約

小特搜

遮風擋曬

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

上周十號風球殺埋身,轉頭酷熱天氣警告又生效,陰晴不定的天氣令人煩厭。
一班藝人為了遮風擋曬,隨時帶住遮和黑超開工傍身。

李亞男擔千蚊遮




以前李亞男平均一個月會唔見四五把遮,自從去年同男友王祖藍去紐約睇舞台劇《 Wicked》,喺嗰度買咗把彈弓縮骨遮後,就一直用呢把遮用到依家,「把遮成百蚊美金㗎,可能嗰次同男友睇得好開心啦!居然成年都冇唔見到,好突破吓呀!」

鍾嘉欣吹爛遮


上周一( 23日),颱風韋森特突襲,吹爛咗鍾嘉欣把遮,她說:「把遮日本貨嚟㗎,要成 500幾蚊;用咗幾年我都仲係咁鍾意,貪佢又輕又防 UV,都唔捨得換第二把,甩咗幾次線都係我自己聯番。」使唔使咁慳呀!


牌子:不詳
價錢:約$500
購自:日本


鍾嘉欣呢把遮俾颱風吹到遮骨都起埋,她苦笑話:「係爛少少啫,我用針線聯下咪得囉!」

郭晉安戴超偷懶


安仔收藏咗十副黑超,但最愛呢一副機師型黑超,開工出街必備,貪佢鏡面夠晒黑,他說:「攰攰哋戴住瞌吓眼瞓都唔覺,以前仲成日戴住嚟出鏡㗎。我買嗰陣唔係好貴啫,都唔使一千蚊,但係有次出外景,導演拍近鏡,副眼鏡居然反映到個攝影師,搞到要拍過。」




牌子: RayBan
價錢:約$980
購自:香港

𡃁妹晒新歡禮物


「 𡃁妹」李綺雯手上呢副黑超唔係咩貴價貨,但就已經成為絕版。「話佢係絕版,因為市面上經已唔會搵到第二副。有次我唔小心打爛咗隻眼鏡臂,男朋友拆咗對普通近視鏡個臂換上去,竟然出奇咁夾。我事先聲明呀,呢位男朋友唔係陳七呀!」




牌子: Mango
價錢:約$750
購自:男友送

萬綺雯痛住戴超


正忙於為無綫拍劇《老表,你好嘢》嘅萬綺雯,原來有「黑超恐懼症」,她說:「其實我最怕戴太陽眼鏡,唔係曬到我死我都唔會戴,因為我一戴眼鏡就頭痛。近視就話可以戴隱形眼鏡啫,但冇嘢可以代替黑超,所以對黑超我又愛又恨㗎,屋企成百對黑超我冇乜點郁過。」




牌子: D&G
價錢:約$1,800
購自:香港

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()