Beauty Hunt

我的歌聲裡 周美欣

當初因為 auntie一句「去選港姐玩吓識吓朋友」, 07年由加拿大放暑假回港的周美欣 Lori無心插柳下參加香港小姐,得到季軍外,亦憑 5呎 9吋 S身形贏埋「魅力美腿大獎」。
Lori初入行拍過劇集,其間發覺自己鍾意唱歌多過做戲,喺無綫捱咗 3年約後便決心出去闖,成為林建岳寰亞唱片旗下歌手,今月 2號推出個人首張 EP,星夢達成。
Lori說︰「唱歌有人讚,做戲反而冇!」有啲嘢勉強真係冇幸福。

 

Lori在加拿大讀書,每年暑假都會回港放假,選港姐原因例牌係因為 auntie叫,她說:「嗰時聽 auntie講先去參加港姐,心諗住自己年紀仲細,咪去玩吓當見識吓,自己攞咗季軍,講真又唔覺有啲咩興奮嘅感覺,後來先決定喺呢行發展,要留喺香港生活喎!」
去年 5月,爆出 23歲女星錄音室被醉姦一事, Lori有份捲入疑似受害人名單中,她澄清:「其實完全唔關我事,只係受害人資料同我太相似,自己去錄音室通常都係正常時間,唔會半夜三更,仲有埋同事一齊上去。」

 

 


07年 Lori參選香港小姐,奪得季軍和「魅力美腿大獎」,應屆冠軍和亞軍分別為張嘉兒和王君馨,其後三人還成為好朋友。《蘋果日報》圖片 

Lori於 05年參加《 TVB8全球華人新秀歌唱大賽》,得到「時尚形象大獎」,並由李玟親自頒獎,始終唱歌先係佢強項。《蘋果日報》圖片 

Lori於 10年加入寰亞唱片成為旗下歌手,本月 2號更推出個人首隻 EP。

港姐變歌手

在無綫只留了 3年時間,就決定離巢兼轉行做歌手, Lori興奮地說:「其實自己 05年參加溫哥華新秀歌唱大賽攞咗個冠軍,之後識咗啲寰亞唱片公司嘅同事,喺傾出唱片嘅時候,我走咗去選港姐,仲要唔知有 1年藝員約;加上自己學唱歌仲早過學做戲,唱歌有人讚、做戲反而冇,所以之後就決定做歌手。」
Lori現時為寰亞唱片旗下歌手,本月推出個人首張 EP,同時又到廣州參加《麥王爭霸》歌唱比賽, Lori說:「之前國內啲觀眾認識我,係因為港姐身份,所以參加呢個歌唱比賽,等佢哋知道我𠵱家已經係歌手喇。𠵱家啱啱入咗 12強,好開心可以俾評判之一嘅肥媽讚我,平時俾人讚都冇咁大感覺,但係台上以參賽者身份俾人讚法,我真感動到喊!」




為洗甩港姐味, Lori專登參加內地歌唱比賽《麥王爭霸》,現時成功晉升 12強。 

Lori當選港姐後不單拍過電視劇, 09年還拍住影帝黃秋生、吳鎮宇和謝天華拍攝《 Laughing Gor之變節》,戲中飾演秋生其中一個女友。 

Profile

Name:周美欣 Lori
年齡: 25歲
身高: 5呎 9吋
facebook專頁:周美欣 Lori(粉絲人數 139人)
Weibo:周美欣 Lori(粉絲人數 4,089人)
Instagram: Lowwie(粉絲人數 7,585人)


撰文、採訪:張志威
攝影:范仲良
化妝: Jessica Chow
髮型: RENTON HUNG@VIA IL COLPO
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Lily Brown

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()