葉佩雯郭偉亮今擺酒 講明唔生 



【今日我至請】郭偉亮同葉佩雯今晚擺酒筵開35席,宴請親朋,噚日佢哋去尖沙嘴攞婚紗同晚裝,Grace着到紅噹噹應景一番。


【銅鑼灣→太子→尖沙嘴】唱作人郭偉亮(Eric)和葉佩雯(Grace)去年11月在紅館簽紙結婚,他們趁今日結婚一周年擺喜酒,陳奕迅、劉浩龍和何超儀等做星級兄弟姊妹團,昨日Grace為籌備婚宴忙到變熊貓眼,她坦言已叫朋友不要送豬牌,皆因他們「唔諗住生」。

現年38歲的郭偉亮和32歲的葉佩雯一年前在紅館萬人見證下結婚,今晚他們會在北角海逸酒店筵開35席補擺婚宴,昨日Grace先入住酒店準備。昨午3時許,Eric跟媽咪和女親友現身銅鑼灣利園,他表示心情不緊張,也不擔心姊妹團有高難度遊戲,他笑說:「未驚過,姊妹話明會玩死我哋。」之後他們去了太子攞衫,再去尖沙嘴會合老婆Grace,Grace說:「好攰,唔夠瞓頭痛。」Eric爆老婆生壓力瘡,Grace撒嬌說:「冇啦,好番晒。」
葉佩雯昨日又接受本報電話訪問說:「每日瞓四個鐘,我好似熊貓有黑眼圈,仲發惡夢唔見晒啲金鈪,尤其奶奶送咗六位數珍珠頸鏈畀我,我好輪盡驚整唔見。」
雖然兩人思想西化,但他們會跟足傳統,擇好昨晚9點吉時做上頭儀式,她說:「媽咪幫我哋上頭,之前仲裝床,買咗新被、床單同子孫桶。」老人家想他們連生貴子?Grace坦言:「我吩咐咗大家唔好送豬牌,我哋唔諗住生,奶奶都好開通。」Grace今日會着裙褂坐花轎出嫁,擺酒着婚紗和兩套晚裝,她說:「雖然我想着黑婚紗,但尊重老人家只係影婚紗相着。」

星級兄弟姊妹

星級兄弟姊妹團則有陳奕迅、劉浩龍、何超儀及杜如風等,問好友謝霆鋒和張栢芝這對離婚夫婦會否到賀?Grace說:「霆鋒推唔到工作,佢同Eric講咗唔好意思,栢芝未知嚟唔嚟到,但留咗位畀佢。」問鋒芝是否怕尷尬避席?Grace說:「唔會,霆鋒成日睇仔都會見面。」至於劉浩龍的女友容祖兒也因事忙缺席。
採訪、攝影:徐錦池、胡比、黃文偉

葉佩雯緊張發噩夢 金器全失

郭偉亮(Eric Kwok)和葉佩雯(Grace)今晚於酒店舉行婚宴,兩人趁婚宴前四出奔走,Grace更表示感到身心疲累,更晚晚發噩夢遺失所有金器。



Eric與葉佩雯連日來為婚宴四出奔走,貪靚的葉佩雯要戴黑超避免殘樣曝光。

Eric Kwok和Grace去年11月23日在紅館近萬觀眾見證下,於舞台上簽字結為夫婦後,成婚足足一年後的兩人今天擺酒大宴親朋。為了籌備婚宴,兩人連日來都四出奔波,即使在婚宴前一晚亦要為婚宴服裝走勻港九。

Eric昨日在外母大人和Grace的婆婆陪同下,先到尖沙咀和紅磡等地取禮服裙褂,其後Grace與媽媽、婆婆一同返回酒店準備上頭。Grace表示婚宴前一晚都會依足傳統與老公分開地方過夜。問到心情如何?她說:「淨係覺得好攰,近來每晚都只係瞓得四個鐘。」


兩人細心放禮服裙褂到車尾箱。

葉佩雯鍾情櫻花,故會場設計以櫻花為主。

「櫻」式婚禮

Grace透露因太緊張而經常發噩夢:「可能自己一向大頭蝦,由上星期已經開始,晚晚都夢見自己唔見咗啲金器,又夢到同我一齊籌備婚禮嘅朋友。」她慶幸婚宴的準備工作已完成得七七八八,餘下只有賓客的座位可能要稍作改動。


葉佩雯母親(右)及婆婆返酒店,為葉佩雯上頭作準備。

大歎豬腸粉的栢芝(左)今晚應會出席葉佩雯的婚宴。

由於Grace一向對櫻花情有獨鍾,故婚宴以櫻花作主題。除了宴會場地會布置一棵櫻花樹外,連兩人的結婚蛋糕、伴娘及姊妹裙等都以櫻花為主,而櫻花結婚蛋糕和Cup Cake皆獲贊助。由於Grace對蛋糕的用色有要求,故花了不少時間去製作。

另外,與Grace老友鬼鬼的張栢芝相信會出席婚宴,昨日有粉絲於微博上載一張和栢芝合照,相中戴着帽的栢芝正在食豬腸粉。

文:音樂組

葉佩雯搞婚宴發噩夢

已拉埋天窗一年的葉佩雯(Grace)和Eric Kwok(郭偉亮),今晚會在酒店筵開35席補擺喜酒,昨日他們先一同取裙褂和禮服,兼為婚宴做最後準備,之後暫別一晚,跟足傳統各自上頭,Grace更大爆緊張得晚晚發噩夢!

今日是Grace和Eric Kwok結婚一周年紀念,亦是補擺喜酒的大日子。去年11月23日Eric在自己的演唱會上跪地求婚兼即場註冊,今晚他們會到北角海逸君綽酒店設宴35席。郭氏伉儷一直走在最「潮」線,雖說在婚禮前一晚男家女家不應相見,但他們卻一同撲東撲西,為喜酒作最後衝刺。兩人奔波勞碌了一個下午,走勻港九新界,就是為了取裙褂和禮服。

Grace雖戴黑超,但仍感受到她心情勁靚,取過裙褂後便和媽媽及婆婆坐的士返酒店,下車後拎住一袋二袋的她表示將在酒店過夜:「今晚分開過夜,大家都要上頭。(係咪會跟足傳統?)哈哈,其實唔應該見面,但頭先都見咗!(心情緊張嗎?)攰多過緊張,呢排日日瞓得4粒鐘,上星期仲晚晚發噩夢,夢見好大頭蝦咁唔見晒啲金器,又夢見搞婚禮啲朋友個樣!」她表示大致上準備妥當,只是座位安排最麻煩:「到依家都仲改緊,搞咗勁耐,我都叫身邊啲朋友諗清楚先好結婚!」

櫻花主題

此外,婚禮負責人透露由於Grace非常喜歡櫻花,所以今晚的婚宴場地亦會以櫻花為主題,場內更會有一大棵假櫻花樹,就連姊妹裙、結婚蛋糕和送給賓客的禮物都有櫻花。另外,劉浩龍(師兄)前晚出席電視劇《第二人生》煞科宴,他表示會為Eric和葉佩雯婚禮做兄弟,並笑說:「班姊妹話要我哋死!Eric叫我哋自己小心啲,佢話佢都控制唔到佢老婆!不過玩還玩,唔好整亂我個頭同件衫就得啦!」

音樂組

Grace和Eric Kwok為婚禮作最後衝刺。

師兄將為Eric Kwok婚禮做兄弟。

婚宴將以Grace喜愛的櫻花做主題,包括紀念品。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()