楊怡被謙謙感動到眼濕濕
[16:09] 2012/12/03

【on.cc 東方互動 專訊】 藝人羅仲謙在馬國舉行的《Astro On Demand》我的最愛頒獎禮2012中,勇奪男配角和最愛電視角色,回港後他出席祝捷會,坦言緋聞女友楊怡幫了他很多,亦大讚對方實至名歸,亦希望有朝一日拿視帝拉近大家距離。而同場的楊怡則感動到眼濕濕,問是會否在萬千星輝頒獎典禮中才有愛的宣言,她表示無這樣的計劃。問到如何為自己拉票?她指會送出羅仲謙。

眼濕濕的楊怡唔敢直視謙謙。
眼濕濕的楊怡唔敢直視謙謙。
楊怡與謙謙大方合照。
楊怡與謙謙大方合照。
謙謙公開多謝,楊怡不禁眼濕濕。
謙謙公開多謝,楊怡不禁眼濕濕。

馬國明為拉票出賣香香靚相
[17:31] 2012/12/03

【on.cc 東方互動 專訊】 藝人馬國明在馬國舉行的《Astro On Demand我的最愛頒獎禮2012》中,勇奪視帝獎項。他在港出席祝捷會時表現興奮,但坦言沒有因此而增加《萬千星輝頒獎典禮2012》得獎信心,但會盡力拉票。對於貴為男神的他,笑言會上討論區開戶口向網民拉票,投他一票可獲岑麗香或苟芸慧相片。同場徐子珊表示失落視后不感失望,亦會繼續為《萬千星輝頒獎禮典禮》拉票,笑言會出賣林峰,拿他的隨身物件送給投她票的粉絲。

馬國明為拉票不惜出賣香香靚相。
馬國明為拉票不惜出賣香香靚相。

徐子珊自爆與林峰一家親
[23:21] 2012/12/03

【on.cc 東方互動 專訊】 徐子珊昨日在馬國的頒獎禮上失落視后,但她表示絕不失望,更指賽果很正常,所有得獎者都是實至名歸,所有同事都子開心。她坦言Fans反而失望:「《On Call 36小時》在馬來西亞真係反應好好,而我套《雷霆掃毒》在香港好,拎唔拎到獎唔係問題。在娛樂圈咁多年,畀我遇到林峰呢個前輩已很開心。佢賽前都好撐我,我哋好似一家人,大家好錫大家。我反而戥佢攞唔到視帝而失望,論資排輩未輪到我,惟有之後在無綫頒獎禮積極拉票。」

徐子珊好希望林峰在台慶頒獎禮上奪得視帝。
徐子珊好希望林峰在台慶頒獎禮上奪得視帝。
林峰與徐子珊的感情親如兄妹一樣。
林峰與徐子珊的感情親如兄妹一樣。

胡杏兒祝福楊怡羅仲謙繼續愛
[23:21] 2012/12/03

【on.cc 東方互動 專訊】 胡杏兒憑《怒火街頭2》中的「王思苦」一角奪得「十五大我的最愛電視角色」獎,去年她與鄭嘉穎分別奪得此頒獎禮的視后、視帝,她坦言看到楊怡奪獎時感動又感觸,還大讚對方多年來付出了很多努力。提到楊怡與羅仲謙現時關係,很似她與黃宗澤拍拖時的情況,杏兒笑說:「佢兩個好Sweet,希望佢哋好好,唔好好似我咁樣啦!」

胡杏兒奪得「十五大我的最愛電視角色」。
胡杏兒奪得「十五大我的最愛電視角色」。
楊怡與羅仲謙被祝福愛到永遠。

【圖輯】馬國明借香香 冧高登仔投票俾自己
2012-12-03 17:10:02

馬來西亞《Astro On Demand我的最愛頒獎典禮2012》,一班得獎藝人返香港後,即刻喺機場富豪慶功。馬國明憑《On Call 36小時》爆冷得大馬視帝,自然喜出望外。

唔少網民都視呢個頒獎禮係台慶釜頒獎禮指標,但馬明好坦白咁話對於爭無綫視帝無信心。不過呢位「高登男神」之後都會積極搵高登仔拉票,仲加送苟姑娘和岑麗香(香香)大頭相。

咁就弊啦,高登仔話到明唔當香香係女神,強烈程度幾乎去到要登報紙 發聲明咁滯。馬明送香香嘅相俾高登仔當投票回報,盞死多幾錢重咋﹗


一眾得獎藝人今日齊集慶功,徐子珊企正出爐大馬楊怡身邊,輸人唔輸陣。

點解陳豪個位旁邊咁大個吉位嘅?點解兩邊分得咁開嚟坐呀?

楊怡同林峯係咁揭候選名單,乜除咗投票俾自己之外,仲有其他心水咩?

古明華憑蘇基一角彈起,有冇得同樂小姐傾吓加人工?

陳豪﹕「冇視帝唔緊要,最緊要有咖啡。」(設計對白)

羅仲謙奪男配角

林峯攞最愛角色之一(15個其中一個)同電視歌曲獎。

胡杏兒特登去大馬,只係分十五分之一嘅我最愛角色豬肉獎3。

出爐視帝視后﹕高登男神馬國明同楊怡。

蘇基tone﹕「YEAHYEAHYEAHYEAH﹗」

【圖輯】楊怡為封后 出賣羅仲謙
2012-12-03 17:25:12

噚晚羅仲謙憑《On Call 36小時》喺大馬舉行嘅《Astro On Demand我的最愛頒獎典禮2012》奪男配角,當時楊怡喺台下激動不已,羅仲謙仲喺「群眾壓力」下,公開多謝楊怡,台下嘅林峯即大嗌「快啲結婚啦﹗」令謙謙尷尬不已。

今日原班人馬齊集機場富豪酒店慶功。徐子珊為咗喺台慶頒獎禮為自己拉票,竟然開到口話贈送好友林峯嘅私人物品拉票,出爐視后兼死敵楊怡聽到,亦不甘示弱話:「我送羅仲謙俾大家﹗」有人提議送楊怡私藏嘅謙謙裸照嚟拉票,楊怡笑笑口話:「冇,呢個世界上無裸照。」


噚晚頒獎禮上,一眾得獎者影合照,楊怡企喺羅仲謙身邊時,仍然興奮莫明。

羅仲謙同楊怡呢對「好朋友」終於肯企埋合照。不過表現得生硬。

之前仲要企得咁開,一頭一尾扮唔識。

終於等到祝酒時,楊怡主動行過去,同謙謙飲杯﹕cheers﹗

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()