葉玉卿 回港 拍戲 讀劇本甩漏 老公秘陪 


【今日我至癡】聲稱一個人返香港嘅卿卿,前晚被發現同老公胡兆明(右圖)喺紅磡撐枱腳,認真癡纏!走先嘅卿卿離開時仲打電話通知老公有記者。


【紅磡→尖沙嘴】淡出娛圈16年嘅葉玉卿,上星期返香港拍賀歲片《我愛HK2013恭囍發財》,本來卿卿話今次自己一個返港,但前晚記者竟然見到佢老公胡兆明出現。前晚近7點,卿卿離開入住嘅紅磡酒店後行去對面爐端燒開餐,食到夜晚9點走人,佢邊行邊講電話:「我埋咗單㗎啦,出邊有記者,我轉頭先打畀你。」跟住返上酒店。冇幾耐胡兆明離開餐廳,問佢係咪專程陪卿卿?佢好怕醜咁耷低頭,然後一支箭返酒店。



■祖藍話見到卿卿時好緊張,諗唔到卿卿仲叫佢教做戲。 

■江欣燕喺《我愛HK》中以經典嘅Maria造型出現。 

■卿卿噚日凌晨首次開工,工作人員見落雨就為卿卿撐起巨型帳篷。 爆囡囡狂喊

卿卿噚日凌晨12點幾喺尖沙嘴首次為賀歲片開工,同場仲有江欣燕同王祖藍等。由於落毛毛雨,工作人員幫佢撐起帳篷,真係服侍周到。卿卿話:「以為玩吓,點知新聞出咗開始緊張,都想自己有啲戲、有啲表現。」會唔會傾新劇本?佢話:「可能,要等我試吓時間配唔配合到,試吓擺低仔女得唔得先,今次一落機已經收到個女嘅片,佢歇斯底里喊30秒,我心都裂埋。」
採訪:羅德光
攝影:朱志聰、陳俊強

葉玉卿讀劇本甩漏

闊別娛樂圈多年的葉玉卿終於復出,接拍曾志偉的賀歲片,她前晚現身尖沙咀某日本餐廳為電影開工,吸引大批傳媒等候。由於天雨關係,劇組安排四位工作人員為卿卿搭起帳篷擋雨護駕,盡顯其地位。卿卿受訪時表示緊張:「初時諗住玩下,但見愈來愈多報道,我都覺得自己要有啲表現。同埋開頭讀劇本好似唔識中文咁,有啲甩口,但依家講多咗都pick up到。」另外,她亦自爆囡囡狂喊:「我一落機佢就傳短片畀我狂喊,我心都裂埋,會考慮接佢到香港。」同場的王祖藍表示飾演卿卿兒子好緊張,更說兒時已有跟對方合照。



葉玉卿透露囡囡因掛住佢而狂喊。

 葉玉卿冒雨復工

息影多年的葉玉卿終於復出,接拍曾志偉的賀歲片,她前晚現身尖沙咀為電影開工。由於天雨關係,劇組安排四位工作人員為卿卿搭起帳篷擋雨,盡顯其非凡地位。

闊別娛樂圈多年的性感女星葉玉卿,最近答允曾志偉參與賀歲片演出。前晚大批記者收到劇組消息,到尖沙咀某日本餐廳門外等候卿卿。至凌晨1時左右,卿卿身穿白色套裝,精神奕奕地出現。卿卿表示首次開工感覺不錯:「係有少少緊張,初時諗住玩吓拍10日8日,戲份都唔喺我度,但後來見愈嚟愈多報道,我都覺得自己要有啲表現,所以開會時要求畀多啲戲我。同埋開頭讀劇本好似唔識中文咁,有啲『甩Cut』,但依家講多咗都Pick Up到。(習慣拍戲生活?)夜晚戲都OK,因為我仲係美國時間。同埋我今次返嚟2個星期,都係得6至8組戲。」問到有否約老友見面?卿卿說:「主要見媽咪,會日日見。都有好多朋友搵我,我會主動同盡量見多啲佢哋。」

王祖藍索簽名

至於有新劇本會否再接拍?卿卿表示可能會,但要因應時間配合,她更自爆囡囡很掛念她:「今次係第一次放低仔女,我一落機個女就傳短片畀我,佢喺度歇斯底里咁喊,好好戲呀,但我心都裂埋,要諗辦法解決相思之苦。(接佢嚟香港?)會考慮,佢依家冇心機讀書都一樣,可能要佢荒廢吓學業,但畀佢睇我拍戲都好。」受訪後卿卿即走入大廈稍作休息。未幾,由於天雨關係,即使該大廈與拍攝場地只是數十步之距,劇組都安排四位工作人員搭起大 帳篷到商廈門口迎接卿卿,為她擋雨開路,盡顯地位。

另外,於戲中飾演卿卿兒子的王祖藍說:「好開心做佢個仔,我細個喺加拿大做合唱團有同佢合照,今晚我要搵番張相畀佢簽名!(卿姐好緊張喎!)我仲緊張,頭先佢叫我教佢做戲,不過佢係太耐冇拍戲啫,一拍條筋就返嚟,等睇佢嘅風采。」

影視組

卿卿前晚冒雨為電影開工,精神不錯。

卿卿(右)與同劇演員張嘉兒(左起)、莊思敏和黎諾懿等在帳篷下避雨。

飾演卿卿兒子的王祖藍笑言要搵卿卿簽名。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()