上周五( 3日),林子善與合夥人在舖內打點。該舖前身是糖水舖,他透露慳皮翻新冰室計劃:「裏面裝修都算新淨,轉一轉牆身顏色就 OK,枱櫈可用番,唔使大改慳番筆!」

娛聞樂

拒做無綫親生仔 林子善開冰室發圍

2012年08月10日 ~~ 第889期 忽然1周

林子善在《怒火街頭 2》飾演為人正直但傻頭傻腦的米佐治,啱晒一眾師奶口味,與 98年跟隨周星馳拍《喜劇之王》的「洪爺」相比,爛仔形象洗得乾乾淨淨。

霉足 14年,如今成功入屋,無綫當然想將林子善私有化,最近以高薪利誘林子善簽經理人合約做「親生仔」。不過林子善一口拒絕,原因是他不想「打完齋唔要和尚」,飛起共患難多年的經理人。

放棄簽無綫,拍劇機會自然買少見少,林子善惟有另覓出路搵真銀。最近他豪擲五十萬,與友人合資搞冰室,邊個話講義氣冇發達!

林子善一直以部頭形式與無綫合作,拍過《鐵馬尋橋》及《怒火街頭》系列等劇集之後,形象討好入屋。據知無綫希望能招攬他為親生仔,增強二線小生陣容。「早前樂易玲(製作資源部總監)搵過林子善傾經理人合約,話佢嘅戇直形象,喺藝員之中較少見,有好大空間發揮。如果佢答應,加人工唔在講,更會考慮俾個台慶獎項佢。」知情人士說。

向經理人報恩


林子善亦深感 TVB條件吸引,但礙於有位一直跟自己共患難多年的經理人 Carol,所以最終決定婉拒 TVB。「林子善拒絕 TVB,唔係吊高嚟賣。因為喺佢最霉嘅時候, Carol對佢好照顧,四圍撲幫佢搵 job。近呢一兩年子善工作量叫做多咗, Carol至搵得多啲,所以佢唔想咁快簽 TVB,當係對 Carol報恩囉!」
林子善婉拒做 TVB親生仔,故拍罷新劇《雷霆掃毒》之後,無綫就再未有新工作安排。現時其經理人 Carol惟有盡量替他接內地劇和打碟登台騷,而林子善亦主動在香港另覓出路。


在《怒火街頭 2》飾演法官的林子善,為配合戇直形象,刻意將髮型弄到「薯嘜」效果,與兩位同劇兄弟鄭嘉穎、李璨琛造型分別好大。


林子善 09年拍《學警狙擊》與苗僑偉特別投緣,二人在新劇《雷霆掃毒》再度合作(圖),之後無綫再未有為林安排工作。

新舖開張忙打點


近日他跟友人在大坑租下一個近 500呎的空置地舖,打算合資搞冰室。上周五( 3日)下午,記者發現他踢住人字拖到新舖打點,檢查店內水喉及冷氣系統,巡視約半小時才跟一名友人離開,不過就未見其拍拖多年的黑妹女友蹤影。
對於開冰室進軍飲食業,事後記者致電林子善,他說:「始終想為自己搵多條出路。依家興番傳統冰室,嘢食選擇唔使多,最緊要個通粉好食,炒蛋夠香。我同朋友都有門路請到好師傅,所以夾份拎咗成百萬,貪呢一帶多食肆夠晒旺場。嚟緊 20號會開張,呢幾日都會好忙。」再問到無綫希望簽他為親生仔一事,林坦言:「無綫係有同我傾經理人合約嘅事,但我唔會咁衰仔踢走 Carol,我做唔出。呢件事我都問過大哥鄭嘉穎點處理,佢話做咩決定都好,總之唔好反骨!佢呢一句我明白晒!」
為此記者亦曾致電樂易玲,她透過短訊表示,現正於倫敦放大假,不便回應。不過,林子善義氣大過天,相信樂小姐同 Carol都會收到。


林子善間冰室位於大坑食肆集中地的浣紗街,喺正 7仔隔籬,月租約九萬。當日他在店內執拾半小時,更親自拿起掃把清理門外垃圾。


林子善認識浣紗街一帶的街坊,當日鄰近食肆阿姐專誠來搵佢打牙骹。




林子善透露有意與相戀多年的女友結婚,做個有膊頭有腰骨的男人。其實他不用開工時,經常與女友十指緊扣行街拍拖。

與經理人共患難


30歲的林子善星路並不平坦。 98年 16歲時憑《喜劇之王》飾演洪爺一角彈出,可惜跟隨星爺好幾年並無發揮機會。 06年得到曾志偉賞識,加入 Star East,由經理人 Carol(上圖)安排工作。
林早於《喜》片年代已認識 Carol,所以一拍即合,不過他加入 Star East後,形象依然停留在「洪爺」階段,不太討好。子善講起當年亦不禁欷歔:「嗰陣 Carol好出力幫我,不過冇乜人騷我。嗰陣好多人話我唔掂,但佢冇放棄我,叫我北上頂住先,最緊要有飯開。」就是經過這段艱難日子,林子善跟 Carol建立了深厚友誼。




林子善 16歲與周星馳、張栢芝拍《喜劇之王》,飾演黑社會洪爺, 14年後依然有人叫佢洪爺,就知當時幾巴閉。

黃子華欽點角色


未拍《怒火》前,林子善工作量唔多,為了維持生計, Carol安排林以「香港藝人」身份北上打碟,渡過難關。

直至 08年,林子善得到黃子華「欽點」做無綫劇《奸人堅》的金錢豹角色。「子華當時搵我,講明呢個係下把角色,問我制唔制,我即刻問 Carol意見,佢話呢個係黃金機會,更加要出力演。之後我喺 TVB就開始有運行,我有今日成就要多謝 Carol。」
對於林子善拒簽無綫做親生仔,經理人 Carol表示:「我同子善有晒共識,依家合作得相當愉快。當然我都想佢有好發展, TVB真係幫佢好多。」

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()