贊助經驗豐富嘅安仔,更教蚊蚊高舉贊助飲品,既消暑又 hardsell,一舉兩得。
跟我做就一定無死錯人!(設計對白)
係喎,你飲嘢真係 pro過人喎!(設計對白)

媽咪姐

郭晉安明醒萬綺雯

2012年08月10日 ~~ 第889期 忽然1周

蚊蚊(萬綺雯)轉會無綫第一炮《老表,你好嘢!》就擔正做女主角,拍住郭晉安同王祖藍兩個住家男,包唔會傳緋聞,又可以嘻嘻哈哈,無綫真係唔話得。

早前酷熱天氣下,劇集喺中午最曬時段拍外景。當日三十幾度高溫隨時中暑,好在呢場戲有廣告商贊助,安仔同蚊蚊一人一樽涼茶,邊飲邊拍。媽咪姐聽到安仔同蚊蚊講:「涼茶可以舉高啲喎,大家睇得清楚啲嘛, roll機嗰陣都可以飲兩啖,順便消暑,不過細細啖就夠,如果唔係要搵廁所,哈哈!」安仔果然唔孤寒入錢落蚊蚊袋喎!


當日劇組有涼茶贊助,安仔同蚊蚊每人手執一支嘢飲,大收宣傳之效!


大熱天時拍外景一定滴晒汗,好在有專人幫蚊蚊抹汗補妝,睇嚟 TVB都相當愛錫蚊蚊呢位新花旦喎。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()