Beauty Hunt

進擊之娘娘

早前高登仔舉辦第二屆「高登女神」選舉,謝安琪高票勝出冇驚喜!
23歲的 UTuber杜小喬只是素人一個,卻揮低劉心悠、魯芬 BB甚至周秀娜等強敵,奪得第 9名。
正式來講,杜小喬不算是藝人,但她拍住熊仔頭在 YouTube的短片條條幾十萬點擊率, BB式樣貌同嬌嗲聲線俘虜高登仔,如今位已上,嚟緊杜小喬會簽經理人正式入行,高登女神?網名嚟啫!

 

杜小喬同熊仔頭最近連拍三集《男人有話兒》,小喬演港女七情上面,套套超過 70萬網上點擊率,其中第三集自插「女人有兩個胃!」更加係港女發爛渣經典。

 

除咗《男人有話兒》,杜小喬另一條片《我在香港當兵的日子》,最近亦成為今年 YouTube十大非音樂短片,杜小喬話熊仔頭唔係佢理工大學同學,亦唔係佢男友:「其實同佢唔係好熟咋,係佢打畀我叫我拍嘅,佢話我適合做呢個角色喎!」

 

如果有睇過輕鬆小熊同史迪仔的 YouTube片,一定認得《男人有話兒》系列中唯一唔戴頭套演出的杜小喬,她就是在片中樣樣要男友遷就、又喜歡收兵的港女。杜小喬努力解釋:「好多人問我係咪鍾意收兵,我只係拍過兩次拖咋,第一次仲拍咗 9年,我乜都遷就晒男友,佢話食乜就食乜,我唔食辣都就佢,佢從來唔使估我想點。」 23歲就拍了 9年拖,咪即係 14歲初戀?

Profile 杜小喬

身高: 163cm
年齡: 23
fb專頁:杜小喬(粉絲人數 68,687)

熊仔頭好文靜

杜小喬說在片中扮了幾次港女,初時擔心被網友鬧,但後來覺得劇本幾好笑:「演戲啫!託賴佢哋幾接受我。高登女神入咗十大,受寵若驚囉,初時聽到都唔信㗎!」
片中熊仔頭講嘢寸寸貢,真人好斯文,但杜娘娘話佢:「佢唔算靚仔,又唔係醜樣嘅,總之平時好斯文好文靜,但係笠個熊仔頭就好多嘢講,好以鬼上身咁!」
「杜小喬揚言已愛上拍片,更想加入娛樂圈,早前找了做製作公司的朋友幫忙接洽模特兒工作,但對方始終不是經理人又欠缺經驗,杜小喬說工作不多:「最近做咗財務公司代言人、又去關島拍咗另一個廣告,但未講得住;其實之前有啲廣告搵我但唔知點解後來冇得做,其實我都好想入娛樂圈嘅,又唔算捨棄高登仔嘅!」借兵仔做踏腳石是常識吧!


 

小喬受歡迎,令她有機會接拍廣告,處女作是財務公司廣告中蠟靚個頭扮財務專員,佢話:「呢個廣告令我見識多咗,覺得入到娛樂圈都幾好!」


採訪、撰文:何志衡
攝影:范仲良
化妝、髮型: MT Makeup
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Lily Brown

Ads by Google

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()