小胡( 36歲) 主音、結他 正職 product design 創作必用 app: Guitar Reference,彈怪 chord時可以參考點㩒。 

FACEweekly

麻甩仔的 YELLOW浪漫

由野仔出發, 11年間大玩中學生初戀、台灣味濃曲, 2年前雖缺陣了剛成為爸爸的靈魂人物
主音少爺占,但 4口子依然繼續音樂理想,更改埋隊名叫 Yellow(諧音野佬)。
由野仔變成野佬,音樂路線更紮實,歌詞探索廿到尾、三十歲頭男人心事,早前派台曲
〈上面話 OK〉電台更日播夜播,係威!今日等呢班麻甩野佬各自各分享男人的浪漫。

 

Wilson( 36歲) 結他手 正職李寧品牌 Ni Ling graphic design 創作必用 app: Drum Machine,可以再在介面上打鼓節拍。

 

Ming( 32歲) 鼓手 正職少爺占品牌 MeeH設計師 創作必用 app: Tempo可以打出鼓的節拍,插住 earphone更可聽住打鼓。

 

Chris( 40歲) 低音結他、鍵盤手 正職唱片公司宣傳部 創作必用 app: Tone Pad,可以在介面上用手指任畫加不同節奏。

最新大碟《 Our Memories Are...》講野佬 2年回憶, 7首歌中哪首自己最喜愛?

胡:〈差利先生〉是 Yellow第一首歌,代表着樂隊的一個開始。
Chris:〈初戀無知〉是上年為《愛可以多狗》舞台劇開場曲,做足咁多場就唱足咁多場,見足隊友 7日。
Wilson:〈麻不甩〉用咗好多心機寫,講我哋麻甩仔冇錢買樓心聲,好中成班隊員半開工半夾 band感受。
Ming:作〈上面話 OK〉呢首歌係有次拍音樂節目諗住綵排,點知工作人員話可以收工,因為上面(監製)話 ok喎,好真!

由野仔去到 Yellow,怎面對最困難時期?

Chris:之前每隻碟方向都由阿占定,不過亦因為咁, Yellow試到好多新曲風。
胡:我就更要學習搞氣氛,唔好令觀眾有 dead air,好在表演機會多,有機會學習。
Wilson:冇咗阿占,觀眾唔認得我哋前身就係野仔,但會更決心做好每場騷,表演更落力。
Ming:有次去表演,俾保安攔住我去後台,話 fans唔可以入去,我指住紙牌我個樣,先畀我入去,哈哈。

近期 Clockenflap、 BLOHK PARTY到上星期的草民音樂節,都只在西九海濱長廊發生。你們覺得香港的表演場地足夠嗎?

胡:好記得上月 Lion Rock音樂節都在西九搞,我們表演之時撞正日落,個感覺超正。
Chris:自己好鍾意九展入面畀樂隊表演的 Music Zone,個場唔大,同觀眾距離更近。
Ming:以前商場都唔會邀請樂隊去表演啦,現在聽眾比以前開放咗好多,都有好多商場騷接。
Wilson:鍾意同觀眾近啲,之前 8月有個 Fringe Club表演,同觀眾唔夠幾呎距離,好多互動。

成日話香港人要撐本土音樂, Yellow又同哪樂隊最好朋友?

胡:私底下會同 Rubberband鼓手泥鯭飲啤酒傾偈,佢最鍾意 share外國樂隊資訊畀我。
Chris: Rubberband低音結他手阿偉成日"摟"一齊研究點樣 jam歌,成日話可以「咁樣咁樣彈」喎,但我又話我未必彈到喎,哈哈。
Ming:試過去樂隊 Kolor位於葵涌的 band房錄音,主音 Sammi會一齊交流吓點樣做音樂,樂隊之間都好 support大家。
Wilson:哈哈,我試過同 Josie& The Uni Boys鼓手 Kevin Boy跑 10K比賽講跑步心得,算唔算有交流?哈哈。

2014年, Yellow有甚麼目標?

Yellow:聽眾的年齡層再廣闊啲啦,再有一首比〈上面話 OK〉更被人肯定的歌!


撰文:陳家豪
攝影:葉曉明
化妝: Kayte Fung
造型: Nam Kong
服裝: MUSIUM DIV.

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()