溫馨鬆筋
入到羽毛球場,黎諾懿即做熱身運動,其女友 Nicole亦出手相助,不過似幫男友鬆骨多啲 。

大封面

楊怡轉嗒羅仲謙 黎諾懿即溝億萬富家女

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

04年訓練班出身的黎諾懿,在無綫浮沉八年,演技雖然未受肯定,但在圈內甚有女人緣, 冧女技巧早被認同。楊怡、蒙嘉慧、傅穎及陳庭欣等統統和他傳過緋聞,更被指靠黐姐仔上位。
去年初,黎諾懿被拍到經常出入楊怡將軍澳中心香閨,車位共用,三年地下情終曝光。不過,去年 6月楊怡拍《 On Call 36小時》搭上羅仲謙,黎諾懿極速被飛。
據知黎諾懿被楊怡狠飛後,化情傷為力量,好快就溝掂 07年落選港姐、家族經營美容生意的億萬富家女李潔瑩( Nicole)。上周本刊一連兩日影到黎諾懿甜蜜拍拖,事後他更向記者直認戀情,仲自爆有意與女友拉埋天窗。黎諾懿愈溝愈富貴,睇 嚟塞翁失馬,焉知非福!

黎諾懿熱戀億萬富家女



黎諾懿憑住貌似陳百強的俊朗外形,最近成功由無綫二三線小生,擔正處境劇《愛•回家》做男主角。加入 TVB八年的他,雖然演技麻麻,但人緣甚佳,尤其與女演員關係特別好。 08年開始,黎諾懿便與楊怡傳緋聞,至去年他到楊怡將軍澳寓所短敍斷正,其間更使用楊怡的泊車卡,共用女方車位。當時楊怡已是 TVB一線花旦,賺錢能力比男友高,故楊怡被指包養黎諾懿。


7月 3日收工會女友
上周二( 3日)晚上 10時許,黎諾懿拍完處境劇《愛•回家》,即換上運動裝,駕着 15萬的豐田座駕趕去將軍澳運動場會女友。


黎諾懿拉筋非常認真, Nicole仲成個人 瞓晒身用力。


現場男女分兩邊對打,打羽毛球多年的黎諾懿當然有板有眼。難為平時唔多做運動的 Nicole,睇佢雙手揸拍打波,就知佢唔多在行。


暗角拖手
步出運動場去停車場攞車,黎諾懿見現場環境暗黑,即輕拖 Nicole手,不過只維持了 2分鐘,兩人見有途人即甩開手。

王君馨做媒


可惜三年戀情終於因 40吋巨胸羅仲謙出現而結束。去年 6月,楊怡與大隻謙拍劇集《 On Call 36小時》時撻 着,楊怡(最終)狠飛黎諾懿。被飛當然唔好受,黎諾懿失戀後,好友王君馨便積極為他做媒。據知情人士透露,「王君馨介紹 咗同屆 嘅落選港姐 Nicole俾黎諾懿,最初都係大班人見面,之後佢 哋開始自己來往。 Nicole開頭冇提及自己家底,想試吓個男仔係咪真心。聽講佢兩個一拍即合,黎諾懿好識女友,一放工就帶佢去食好 嘢。 Nicole亦會配合男友,佢平時唔鍾意做運動,但都會照陪黎諾懿打羽毛球。佢 哋放假仲會去外地旅行拍拖 㖭!」
早前黎諾懿向傳媒露口風有位圈外女友,還大讚對方:「佢好好,好斯文,性格亦好好,呢 啲都係講緣份。」上周二( 3日)晚上 10時,黎諾懿拍完《愛•回家》廠景,即駕車到將軍澳運動場打羽毛球。當時已有大班朋友在場等他,其中一名樣貌清秀,身材瘦削的女子,更即場幫黎諾懿推背鬆筋,她正是黎口中所指的圈外女友 Nicole。


09年拍拖斷正
09年,黎諾懿成功追到楊怡,兩人外出斷正,楊怡即耷頭以電話遮面,非常尷尬。《壹週刊》圖片


轉嗒大隻謙
去年 11月,楊怡被指撇黎諾懿轉嗒羅仲謙,最近兩人已發展到在女方將軍澳中心寓所同居。《 FACE》圖片

放工急拍拖


現場所見,黎諾懿開完工已很累,但見到女友即時笑得開懷,熱身後更像運動員上身一樣充滿衝勁。打完羽毛球,大夥兒到附近食糖水,之後黎諾懿駕車載女友離開,向自己西貢寓所進發。
翌日( 4日),黎諾懿照常開工,收工後又約了女友拍拖。今次兩人在公眾場所顯然有所避忌,一人一車前後腳到觀塘 apm睇戲。當日 Nicole明顯悉心打扮,相比打波素顏 look美艷得多。
當晚 Nicole駕駛過百萬平治跑車,記者翻查運輸署資料,發現跑車的登記車主是一間名為「奧華美容有限公司」,公司旗下擁有 18間美容院,而 Nicole更在公司內任總經理一職。據知 Nicole父親李志強是隱形富豪,身家以億計算,家族生意除美容院外,更有投資及貿易等生意。


拍拖一年的黎諾懿與 Nicole,仍處於熱戀階段。上周二打完羽毛球,翌日黎諾懿又係一放工就趕去觀塘 apm拍拖,泊車後還四處張望。


7月 4日鬼祟睇戲
原來 Nicole一早已買定戲飛,在戲院門口坐定定等黎諾懿。當日 Nicole悉心打扮,長髮、長腿加標致五官,都幾省鏡 㗎!



結婚會用自己錢


對於女友是億萬富家女,黎諾懿本周三( 11日)下午在電視城開工前,接受本刊訪問,心情大靚,一臉春風。不過一提舊愛楊怡,即頗為避忌。
記:記者黎:黎諾懿
記:我 哋影到你拍拖?
黎:影到 啲咩?攞 嚟睇吓。(記者遞上兩人打羽毛球的合照。)哦!呢個係我女朋友 Nicole。
記:拍 咗幾耐?
黎:都拍 咗一年,一齊好開心,一切順其自然。
記:有冇打算結婚?
黎:我哋就快 㗎喇!都見 咗家長。
記:你女友屋企好有錢喎。
黎:呢 啲唔關事,如果結婚我一定會用自
己錢,做男人要有能力有承擔。
記:係咪有晒 planning?
黎:婚後暫時唔會要小朋友住,不過意外好難講。
記:同事有冇見過你女友?
黎:《愛•回家》啲同事都同佢食過飯。
記:咁楊怡呢?
黎:呢啲唔好講嘞,我同佢依然係好朋友。
黎諾懿講起女友 Nicole即笑晒,就連雙方家長都見埋,仲諗埋結婚生仔,看來應該打風都打唔甩。相比起與楊怡拍拖時,月薪得二萬多元,現時黎諾懿的收入已經有大躍進。據知他擔正《愛•回家》男主角,一集酬勞有一萬,全劇共 180集,他已穩袋 180萬。
至於去年偷嗒大隻謙狠撇黎諾懿的楊怡,得悉舊愛有拖拍,亦鬆一口氣。本周二晚( 10日)楊怡說:「我唔知佢拍拖呀!我當然會祝福佢啦!佢有拖拍我都好開心。」冇 咗楊怡,但識到個索爆富家女,黎諾懿執到寶,相信他都會好好珍惜。


大方祝福
周二晚( 10日),楊怡入廠拍《法網狙擊》,對於黎諾懿有新歡,她邊睇相邊大方回應:「我會祝福佢!」
唔知佢拍拖!(真實對白)


認係知己
因為拍劇與黎諾懿成日出雙入對的莊思明,強調兩人是一對好知己,仲話一早知道佢有女朋友。


笑認戀情
得悉與女友拍拖斷正,黎諾懿笑住承認戀情,仲自爆有意成家立室。情場得意的他,最近又擔正《愛•回家》,一臉春風得意。
我哋就快結婚!(真實對白)

被指靠黐博上位


06年爆出鄭伊健與蒙嘉慧拍拖,有傳黎諾懿是兩人的媒人。當年傳媒追訪伊健戀情,不時影到三人行,黎諾懿更被指攝石人,靠黐蒙嘉慧增加曝光率。





落選港姐唔憂米


黎諾懿呢位索女友李潔瑩( Nicole)大有來頭,畢業於澳洲新南威爾斯大學, 07年返港參選港姐,以 34C激凸身材打入決賽,當年三甲是張嘉兒、王君馨及周美欣。落選翌年她加入父親李志強投資的奧華美容公司任職總經理,打理旗下儷凝美聚纖體美容中心共 18間分店。
有一胞兄的李潔瑩,家住 4千萬的紅磡豪宅海名軒,其父李志強除持有市值逾 2千萬的君頤峰物業外,還擁有 21間私人公司。近年他投資買賣多處港九、新界的商業用地,至少賺數千萬。現時仍持有逾千八萬位於九龍城獅子石道的物業、過千萬的柴灣工廠大廈單位以及超過 2千萬的西環舖位等。保守估計,其家族擁有逾 5億身家。


當年選港姐, Nicole雖然唔係大熱,但其均勻身材及有米家底,亦令她受到注目。


08年 Nicole打理的美容院開分店,她邀請了好姊妹周美欣(左)及王君馨(右)做剪綵嘉賓。


Nicole做埋公司模特兒,為美容院的產品賣廣告。


Nicole家中有多部名車,胞兄揸波子,她就揸過百萬的 C63平治跑車。


家族擁有的奧華美容公司分店達 18間,大本營則位於觀塘。

微博唔提男友


黎諾懿聲稱與 Nicole拍拖一年,雙方已達談婚論嫁階段,雖然雙方在微博都有互相關注,但兩人從來都不會在微博有交流。 Nicole不時上載與好姊妹周美欣及王君馨的合照,但男友照片一張都冇,更加隻字不提,可見兩人對拍拖一事非常低調。


姊妹情
07年參選港姐後, Nicole與同屆的周美欣及王君馨變成好姊妹,每年生日及大時大節,三人都會一齊過。


避影男友
上周二( 3日), Nicole與黎諾懿去打羽毛球,當晚她亦有 post相上微博,不過得個羽毛球場,冇黎諾懿 㗎!





莊思明微博傳情


有傳正在拍《愛•回家》的黎諾懿,與劇中飾演 OL的莊思明行得好埋。早前本刊發現兩人在電視城撐 枱腳,莊思明不時對住男方搔首弄姿。看來名草有主的黎諾懿,依然好有女人緣。










莊思明經常把與黎諾懿的自拍照放上微博,日前她更寫下一段非常感性的說話。睇 嚟佢真係被情所困喎!

姐仔觀音兵


曾被蘇民峰批甚有桃花運的黎諾懿,入行 8年緋聞都唔少,與他合作過的都會變成知己,更被指專黐當紅花旦、靠女上位。

陪傅穎買男底


《壹週刊》圖片

03年拍《戀愛自由式》與傅穎成好友,經常出雙入對, Theresa更曾在黎諾懿面前買男裝底褲。

打波姊弟情




黎諾懿與蒙嘉慧屬同一經理人,混熟後兩人以姊弟相稱,不時相約打羽毛球,黎的人氣亦因而上升不少。

快溝陳庭欣




去年 3月,首次合作的黎諾懿與陳庭欣到番禺拍旅遊推廣節目,返港不久即被發現雙雙到赤柱撐 枱腳和海邊漫步,但他們否認拍拖。

被楊怡包起


前年楊怡突患怪病,拍《真相》時發現頸梗兼口齒不清,幸得黎諾懿細心照顧。剛與肥仔男友藍偉傑分手的楊怡終被感動,兩人火速同居。不過這段姊弟戀女尊男卑,更有報道指楊怡包養黎諾懿。




黎諾懿苦追楊怡 3年才得手, 09年被影到與楊母外出,被指行外母政策。《壹週刊》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()