谷 4吋事業線
早前熊黛林為品牌拍攝新一輯硬照廣告,穿上晚裝谷行 4吋事業線,白滑皮膚確係搶眼。

娛聞樂

城城一拖再拖 熊黛林谷事業線賺 400萬

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

娛樂圈模當道,名模買少見少。馬詩慧、陳嘉容早已退下火線,樂基兒嫁黎明後減產, Amanda S.開甜品店做老闆娘,仲肯搏殺 嘅只剩周汶錡同熊黛林( Lynn)。
周汶錡為護膚品牌 ULTIMA II代言 3年,可惜人氣持續下滑,最近熊黛林取而代之,成為新一輯廣告代言人, 400萬酬勞袋袋平安。
天王男友郭富城遲遲未肯承諾婚期,熊黛林父親早前又罹患肝癌,百萬醫療費由熊黛林一力承擔。難怪熊黛林不惜谷事業線全力銀。靠自己最實際!

名模界正值青黃不接的時期,熊黛林( Lynn)仍然肯捱肯搏,自然受歡迎。最近護膚品牌 ULTIMA II放棄了合作 3年的周汶錡,以 400萬酬勞邀請熊黛林成為品牌最新一任代言人。據知情者透露,品牌就是看中熊的人氣,「周汶錡近年只係做模特兒工作,反而 Lynn又拍劇又拍電影,曝光率高,形象健康又入屋。最近成日傳佢同城城會結婚,有佢出現 嘅場合,傳媒一定有話題。雖然佢身價真係飆升 咗好多,但品牌覺得好值。周汶錡到依家仲未知冇得續約 㗎!」


低調女友
與城城拍拖 6年的熊黛林,近年地下情終浮面。不過每次拍拖都十分小心,兩人咁近距離,真係好罕見。


熊父來港養病
早前熊黛林花過百萬安排父親來港醫肝癌。上周五(6日),熊父來港覆診,離開診所後熊母一馬當先登上熊黛林的座駕。


晒長腿食快餐
在中環接過雙親後,熊黛林在麥當勞買了一個漢堡包餐,然後駕車返回大坑寓所。搵咁多錢都係食個包醫肚,認真慳家。

拖字訣延婚


近年不時傳出郭富城與熊黛林好事近,女方更公開自爆收到城城送的 3卡鑽戒,事後惹來城城經理人小美不滿,勒令熊黛林收口。之後城城每次回應都有不同版本,一時揚言婚期未定,堅稱沒有家庭觀念;一時又轉口風話終有一日會成家立室。眼見城城把婚事無限期押後, 31歲的熊黛林亦感心淡。早前記者問會否擔心城城像劉德華般 50歲才當父親,她回應時略為晦氣:「我控制唔到,幫唔到佢,要靠自己。我好傳統,唔會做未婚媽媽。我唔心急,身邊好多朋友未結婚,有時間慢慢揀。」

花百萬醫父親


城城未肯娶,加上早前父親因肝癌要入院,令熊黛林煩上加煩,「早前熊父 嚟香港私家醫院醫病,醫療費都過百萬, Lynn堅持一力承擔。最近熊父再 嚟香港養病, Lynn亦買 咗好多冬蟲草俾老人家補身。其實佢今時唔同往日,自從 孭住城嫂呢個名,接個 job都過百萬啦!佢都知與其等人養,不如自己努力工作搵錢。」知情者說。
就鍊贏周汶錡做代言人一事,熊黛林表示工作向來交給經理人 Kim斟洽,但卻非常識做,賣晒口乖:「我咩都唔知 㗎!只要個 job適合我,經理人就會幫我接。我向來都有用呢隻品牌 嘅面膜同眼膜,因為大眼睛 嘅人會容易疲勞同衰老,更加要保養。依家做埋代言人,可以大敷特敷喇!我平時都有飲媽咪煲 嘅養顏湯水,內在調理都好緊要。」她還自爆鍾情大眼男生,「大眼 嘅男仔除 咗個樣較精神外,人品亦較為可靠誠懇。我 嘅擇偶條件,就係一定要有對精靈有神 嘅魅力電眼!」講來講去,咪又係電眼城城,希望熊黛林早日修成正果!

拍廣告當日,熊黛林一早到場化妝 set頭,不時拎起品牌產品研究。每拍一個鏡頭,她都要求睇 play back,可見相當認真。






周汶錡 09年開始為 Ultima II做代言人,去年還大賣廣告,點知無聲無息被熊黛林取代。有傳她早前同男友 Julien去巴黎見家長傾婚事。嫁人都係時候啦!


被飛都通知聲吖!(設計對白)



名模對決


能夠取代周汶錡做代言人,熊黛林當然有實力,近年憑住城嫂個朵參演多部賣座電影,全部夥拍天王巨星如古天樂、甄子丹等,稱得上模界吸金王。

熊黛林 Lynn


年齡: 31歲
模特兒資歷: 13年
身高: 1.79米
男友:郭富城
學歷:蘇州大學服裝設計畢業
其他演出:台劇《拜金女王》,電影《葉問》、《矮仔多情》、《花田囍事》、《葉問 2》、《最強囍事》及《八星抱囍》。
廣告: per FACE美容及∼ H2O+美肌纖體





周汶錡


年齡: 38歲
模特兒資歷: 17年
身高: 1.78米
男友:法籍男友 Julien
學歷:中五畢業
其他演出:主持電視節目《回味無窮》、《近廚得食》、《原裝入口》及《咁至識食》。
廣告: Fancl護膚品及 Bella激光脫毛。



arrow
arrow

    tvblife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()