恩愛戲水
曼玉跟當時男友、玉寶錶行政總裁 Guillaume Brochard結伴葡萄牙睇波,兩人各自曬太陽,之後相擁一齊戲水。

當年今周

張曼玉微波的反思

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

夏天兼逢書展又到,打開娛樂版日日都係 𡃁模賣肉,小則 CD大則 EF。食得龍肉多都冇味!

講到尾,都係物以罕為貴。當大胸橫行,微波自有其市場。翻查 2004年 7月第 467期《忽周》,同樣歐國盃期間,影后張曼玉偕外籍男友到葡萄牙戲水,其間佢毫不吝嗇大晒 A、 B cup微波,雖無深坑亦無 3D立體,但效果自然平實。尤其影后不矯扭不造作,愛扯 bra就扯 bra,想擘髀就擘髀,既香艷亦真情。大魚大肉不錯,鹹魚白菜也好好味,趁香港仍有僅餘自由仲有得揀時,大家要好好珍惜。


豪放拉 bra
上水之後着番衫嘅曼玉同友人傾偈時,突然從背心中抽出黑 bra,猶如變魔術咁神奇。


擘髀搽油
曼玉於葡萄牙酒店泳池邊,豪邁擘髀搽太陽油,並且每隔兩個鐘補油,相當滋陰。


微波乍現
搽完油,曼玉突然坐起,比堅尼隨之滑落,右邊微波乍現。不過佢冇即時掩胸,更益街坊賣小包,比起又夾胸又俯身扮無知嘅 𡃁模,曼玉確係自然得多。

檔案編號:第 467期
日期: 2004年 7月 9日

情傷纍纍


張曼玉早期同爾冬陞、宋學祺拍拖。後來跟法國導演阿薩耶斯姞婚,但 3年後分手,之後每段戀情只能開花未能結果,影后情路絕對坎坷。

阿薩耶斯




曼玉跟阿薩耶斯離婚後,再見亦是朋友, 2004年為對方作品《錯過又如何》擔任女主角,曼玉更憑該片封康城影后。

Guillaume Brochard




2003年,曼玉擔任玉寶錶代言人而跟當時任職行政總裁嘅 Brochard撻着,感情至 2007年結束。

Ole Scheeren




曼玉其後跟年輕 6載嘅建築師 Ole Scheeren拍拖,不過近日有指兩人情海翻波,曼玉於今年 5月宣布回復單身。

arrow
arrow

    tvblife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()