小谷為老公劉穎恆(小圖)剖腹誕下肥嘟嘟成日笑嘅劉心。


34歲嘅谷祖琳(小谷)上月20號喺養和醫院開刀生咗個女,經個幾星期休息,噚日公告母女平安,小谷透露囡囡改咗名叫劉心,重7.3磅,佢向各傳媒派發特製嘅心形曲奇,希望大家同囡囡劉心一樣,天天開心咁話。
今次係小谷頭一胎,老公劉穎恆( Andrew)一直喺產房陪伴,聽到 BB響亮喊聲時,佢哋都感動到喊。 Andrew幫囡囡改名做劉心,小谷話希望囡囡將來用真心待人處事,天天都開心快樂。原來,劉心個名讀音同陳慧琳個細仔小龍包劉琛同音,劉琛、劉心、留心,小谷會唔會幫囡囡改英文名做 Attention呢?



劉心使出一招 O嘴,小谷當然冧晒。 

小谷特製心形曲奇,代囡囡向大家送上開心祝福。 

劉心真係人如其名,笑到單晒眼好開心。 初為人母手腳亂

劉心個面珠仔脹卜卜成日笑,唔止得意可能仲係富貴命,小谷同囡囡出院嗰日撞正強颱風襲港,返屋企嗰陣掛八號風球,真係貴人出門招風雨。小谷開始學湊女時有啲手忙腳亂,所以選擇餵奶粉,家小谷漸漸上手冇難度啦!

谷祖琳 囡囡叫劉心

藝人谷祖琳(小谷)於上月二十日喜誕女兒,BB出世後更掀起了「改名潮」,小谷昨接受電話訪問時笑言:「個個都爭住幫個女改名,經過一輪家庭會議投票之後,結果由老公勝出,改名叫『劉心』。」小谷指女兒名字寓意為開開心心,亦希望愛女將來能真心的待人處事。為了與一眾親友分享小生命的喜悅,小谷更特意製作心形曲奇送予一眾親友及傳媒,希望大家能像劉心一樣,天天開心。



谷祖琳有家人幫手湊B,現在已逐漸上手。

唔搞百日宴

問到小谷有否餵人奶?她則表示:「BB出世到依家都係食奶粉,(搞百日宴?)唔會啦!」憶述生產過程,她興奮的謂:「我老公Andrew Lau一直都陪伴在側,最終聽到BB響亮嘅喊聲時我哋都感動落淚。」劉心出院時更遇上今年最強的颱風,小谷指:「朋友都話係貴人出門招風雨,不過當日好好彩,未掛更高嘅風球我哋已經返到屋企。」而囡囡加入家庭後,小谷不諱言最初難免手忙腳亂,但幸好得到家人協助,現時湊女也逐漸上手。 

文:影視組


小谷透露女兒出世的時候,兩公婆都喜極而泣。(資料圖片)

小谷女兒取名劉心,寓意開開心心。

小谷送給親友及傳媒的曲奇。

谷祖琳聽囡囡喊即標淚

藝人谷祖琳上月20日誕下女兒劉心,談及名字由來,她接受電話訪問時說:「自從個女出世後,屋企掀起『改名潮』,結果老公贏咗!改呢個名希望佢開開心心,將來亦都可以真心待人。」未有餵人奶的她透露,生BB時老公Andrew Lau有陪伴在側,當他倆聽到BB響亮的哭聲時,不禁感動落淚。


arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()