Gigi Leung
深藍色刺繡喱士連身裙$159,400
綠色小牛皮 Granada bag$25,850
both Loewe

cover face

梁詠琪“我唔同人爭”

2012年09月07日 ~~ 第299期 ME!

姻像砌字,人們努力尋覓每粒字以砌成一組,意思得以圓滿,逐粒逐粒搵,或對或錯,串 啱為止,每組字,均有特定依歸。
梁詠琪副砌字,去年終砌成,連她自己都估唔到,居然在地球另一邊才找到他!戲劇過演戲,即憑歌寄意,國語專輯內容全以新生活作藍本……
嫁 咗人,仍然拼搏,又演唱會又出碟又拍微電影,咁多心?「唔同階段有唔同責任。」責任重,壓力亦大,豈不走回頭路?再戰樂壇,新碟銷量即撼贏容祖兒,壓力有價。「依家,唔同人競爭,安安份份。」
事業、家庭兼顧,是現代女性的終生課題,沒有星級導師指導,一切靠自己摸索,作為明星,她還要學多一門課業——做個平凡人,做個平凡但幸福的女人。


Profile
 


出生日期: 1976年 3月 25日(白羊座)
出生地:香港
身高: 5呎 9吋
體重: 122磅
語言:普通話、英語及廣東話。
學歷:理工大學設計學院二年級
簡歷: 95年,與劉德華拍攝電影《烈火戰車》正式入行,歌影雙線發展。 96年,奪勁歌金曲「最受歡迎新人獎」。
主要作品:電影《烈火戰車》( 95),《百份百感覺》( 96),《心動》( 99),《絕世好 bra》( 01),《女人本色》( 07),《愛得起》( 09),《親密敵人》( 12)。唱片《短髮》( 97),《花火》( 00),《禮物》( 09),《怕寂寞的貓》( 10),《 Butterfly Kisses》( 12)。
微博: http://weibo.com/gigileungwingkei


P for peaceful
 


Gigi Leung
黑色羊毛冷衫$8,950
黑色綴刺繡圖案半截傘裙$24,600
黑色高踭鞋(未定價)
淺啡色猄皮緄深啡色皮邊 Granada bag$21,850
all Loewe

半年, Gigi忙到甩轆,即使老公 Sergio肯屈就,去到邊、陪到邊,兩口子的相處時間,仍然少,下半年調轉,輪到自己陪實對方。
「做完台灣演唱會,拍完一部微電影,做埋專輯,要好好休息,人生除 咗工作,仲有其他嘛!」
新婚生活,跟老公分享甜蜜每一刻最緊要,翻查 Gigi近照,全都有 Sergio在身邊,影子愛人認真唔話得,做老婆嘅,點報答呢?「我仲學緊『太太』呢個新任務,學吓烹飪先,哈哈哈……
「結 咗婚,好多人追問我幾時生 BB——隨時 ready!」
有冇諗過混血愛情結晶品將會是甚麼模樣呢?「你諗多咗喇!生兒育女講緣份,做媽咪,最緊要保持快樂心境,至令下一代也可快樂成長;
「我有做媽咪條件㗎!呢種係天賦,到時就識點做。
「其實,生活圓滿與否,唔係計你擁有幾多,係你點樣去珍惜及享受目前所擁有嘅一切。」
又家庭又工作,八足咁多爪,好難唔分心。「我都唔曉得點樣分配時間!我覺得有責任,畢竟入行 15年,對自己定位及能力均相當了解,希望將經驗分享後輩,所以,我至決定開公司培訓新人;
「成績唔係最重要,保持樂觀,唔同人競爭,安安份份去保持自己鮮明風格,自然可以獨當一面,
「現階段,我心境很平和。」

Gigi's tips
 


Q:現階段,喜歡哪些穿衣 style?
A:設計低調而時尚的品牌,質地最緊要,如 Loewe、 3.1 Phillip Lim、 Lanvin、 Maje及 Vanessa Bruno。

Q:做 咗西班牙媳婦,去玩有乜好地方介紹?
A:一定要去巴塞,市中心豎立 咗好多 19世紀鬼才建築師 Antoni Gaudi作品,去畢加索博物館及位於 Ramblas大街 Boqueria市場買 嘢食。


R for relax
 


Gigi Leung
黑色綴刺繡圖案半截傘裙$24,600
金色水晶耳環$8,700
金色水晶手鈪 $10,750
紅色猄皮 Granada bag$25,850
all Loewe
黑色貼身 tee Gigi’s own

嫁去西班牙, Gigi自譽「西班牙媳婦」,開口埋口盛讚彼岸生活優游自在,人也輕鬆了,我想講,梁小姐婚後最令人羨慕的,正正是這一種「放得低」的態度,知易行難,她做到了。
「因為佢,我了解到異國文化,西班牙人好有人情味,好識享受生活,深明 take it easy,睇事情永遠睇得開,即使有困難,唔會急,慢慢解決;
「呢項優點,我最欣賞。」
異地緣,也是緣份啊!緣起,更令自己生命有得着,這是一段感情修來最大的福份。「我一向自強不息,家庭環境影響,從小獨立,性格亦強,不管天大地大,硬住頭皮往前衝,天塌下來,阿 Q精神去面對、去克服、去過渡…""大家以為我好硬淨,又未必;
「有時脆弱到……呢一面留俾自己處理,唔想打攪別人。
「幾年前,同時間拍戲,參加各式頒獎禮,時間表密密麻麻,試過錄音時,忽然痛哭,嚇死陳少琪(唱片監製),即刻跟我傾足兩個鐘,情緒至稍穩定。」
前因與後果,經歷過了,修為昇華。「我唔會再為壓力而難過,反而,懂得享受工作。
「婚後, Sergio係我背後支柱,萬大事由佢去孭,呢種安全感前所未有,我可以單純地享受快樂,成個人鬆晒!」恭喜你,真心。


J for joyful
 


Gigi Leung
黑色羊毛冷衫$8,950
黑色連身裙$12,800
黑色小牛皮 Granada bag$25,850
all Loewe

不想開心做人?現今社會,偏偏負能量過多,人們愈想開心,愈唔開心!
這一刻,真要請教一下新進人生教練 Miss Gigi Leung。
「跟 Loewe去西班牙影相及拍自己 MV,著住秋冬裝企 喺 40度大太陽底下,我仲曉擺甫士,個個笑我『你唔怕熱,徹頭徹尾係個西班牙人。』嘻!我一向都係怕凍唔怕熱;
「 喺巴塞隆拿拍 MV,得到西班牙政府支持,提早開放著名公園 Park Gü ell俾我 哋拍攝,自己做埋導演,老公幫手翻譯,大家開心。」嗱!我都話 Sergio猶如影子伴隨老婆啦!
有人愛錫,自己也識做,學埋歐洲人,日日講住「我愛你」不嫌多。「愛要說出口,唔好吝嗇多讚美身邊人,呢個係愛情保鮮法。
「依家寫歌,我都抱住一份分享心情,希望大家輕鬆一下,唔好咁執着。」講分享,又點少得老公份兒?據聞她特登親自將歌詞譯成英文,兩口子實行有歌齊齊唱齊齊聽,「佢好感動,唔係因為我做翻譯,而係睇到我 哋個故事而感動。」
另一經驗,自編自導自演微電影《幸運曲奇》,做埋配音及配樂,神奇女俠乜都關佢事,「我唔敢話自己係才女,目前,以最開心快樂心情去繼續事業。」


後記
 


Gigi Leung
深藍色刺繡喱士連身裙$159,400
粉紅色小牛皮 Granada bag$21,850
both Loewe

訪問時,係我請 Gigi用 5個英文字形容刻下心情,除了文中三組英文字,還有「 C for confident」和「 L for loved」,有一顆平靜安穩的心,一種輕鬆自在的生活態度,一段段愉悅的經歷,那又豈能沒自信?
這一切,源自於她被愛,有愛的女人,唔止靚,仲好旺。
別只羨慕他人,英文字母個個都識,既然係咁,何不各自搵番屬於自己一套英文砌字,用心寫下去?
情形咪好似砌圖咁囉!


Loewe中環置地廣場 B29-30號鋪 2522 0996

撰文:伍淑嫻 
攝影: Angus Chan 
化妝: Circle Cheung@L Production 
髮型: Nickie Lam@Pius Consultant 
鳴謝: Loewe

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()