一支公行街
王敏德當日一支公喺跑馬地行嚟行去,神色自若,自由自在,完全不受偷食醜聞影響。

媽咪姐

王敏德繼續 free

2012年09月14日 ~~ 第894期 忽然1周

王敏德同馬詩慧公認係圈中模範夫妻、模範家庭,一家五口勁融洽,不過冇貓係唔食魚嘅。近日王敏德被傳與一位長髮女子「有路」,乖乖佬形象即時大打折扣,不過老婆馬詩慧就對老公絕對信任,開到口力撐老公:「唔信得過就走咗好耐,點會有 20年?同埋個女仔我都識嘅。」

得到老婆嘅信任當然開心,可以繼續無拘無束嘅生活。早前媽咪姐撞到王敏德,佢一支公喺跑馬地行嚟行去,最後去咗 Starbucks飲咖啡,生活不知幾 free。不過最奇怪係佢離開時突然四圍望,仲要鬼鬼祟祟去攞車,完全唔似佢平日大方嘅作風喎。


次次要我出嚟撐,唔撐得幾多次喎。(設計對白)
馬詩慧話長髮女子係圈外人,唔想多講,但係絕對相信老公王敏德,更力撐一男一女去某地方唔代表係私會,而且老公食娛樂圈飯,有異性緣即係好事。聽落有道理喎。


鬼祟四圍望
王敏德戴上黑超攞車,更刻意回頭四圍望。唔通怕人跟蹤?

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()