笑晒露墊
輸人不輸陣,本週一台慶夜,高 Ling帶定 3套戰衣踩入電視城同徐子珊鏈過。訪問時更彎腰笑晒,忘形到胸墊都露埋,真係風騷。

細 7年大 1 cup

綵排時面阻阻,到正式開騷,子珊同高 Ling依然零溝通。話晒高 Ling細子珊 7年,只得 25歲,身材又勁啲,大敵當前,子珊當然冇笑容啦!

入行前經常蒲吧的高海寧,性格豪爽加上胸前偉大,出道不久已成為高登女神,講明擇偶要求是「高帥富」,高 Ling心頭很高,更曾直言「做極都養唔起全家」,所以一班不屬富豪級或富二代的小生,她當然看不上眼。即使去年初認識旅行社太子爺 Andy(丘至剛),都滿足不到高 Ling向上爬的慾望。

 

私下叫「老闆娘」

知情人士說︰「高 Ling份人好目標為本,所以入行咁耐,都只係黐 啲姐仔玩,花 𡃁仔真係埋唔到佢身,最近 TVB入面個個都講緊佢,除 咗突然爆騷外,聽聞佢同殼王行得好埋,監製想有劇開?唔該搵個角色畀佢先。」
一向以胸掛帥的高 Ling,早前在訪問中,暗示不用再靠露,而過往角色多數做「小三」的高 Ling,直至《天梯》三姨太一角,終於有機會從良,仲一嘗「做戲」滋味。知情人續說︰「個角色擺明係益高 Ling,明眼人睇到有晒部署,幕後有人私底下叫佢做「老闆娘」,家吓無論飲食、遊戲、旅遊節目,實有高 Ling份,入到屋易搞好多,仲使露咩!」機會大增,高 Ling亦即刻斬纜,向 Andy提出分手;反而徐子珊就與小生緋聞傳唔停。
05年,由葉璇開始,殼王先後和郭羨妮、佘詩曼和近年的徐子珊傳緋聞,殼王口味亦似乎愈來愈後生。而兩位先後被點燈的女星,竟安排在本週一台慶同一環節表演。徐子珊更要拍住高 Ling、黃智雯、朱晨麗、岑麗香等新紮姐仔合作,似有點降呢。

 

「子珊演技好過我」

知情人士說︰「子珊點會放高 Ling在眼內 吖。就快頒獎禮,子珊係大熱視后,點敢喺呢個時候扭計?大家都睇實呢台戲。」高 Ling除了跟苟芸慧及龔嘉欣等大跳勁舞外,更會跟徐子珊合演《女神愛上網》環節,高 Ling在台慶擔綱 3個表演環節,成為女藝員之冠,錫到出面。
本週一( 19日),記者於台慶舉行前夕問高海寧與殼王緋聞。
F:《 FACE》高:高海寧
F:聽講你最近成為殼王新寵?個個叫你做老闆娘?
高:吓?邊個講?我都未見過佢……我意思係我唔識佢,呢個傳聞太荒謬。高老闆?我打工 㗎咋,邊有人咁嗌我,我 𠵱家叫高 Ling。
F:你今年巴閉啦,又多劇拍又多活動。
高:係添哥(李添勝)搵我,其實我 function少 咗……多 嘅係苟芸慧同岑麗香。
F:同子珊熟嗎?
高:我哋排呢個表演項目,排 咗成個月。
F:你後生過佢,身材好過佢喎?
高:(得戚笑)但佢演技好過我喎!

 

《名媛》真人版

電視劇《名媛望族》中,飾演太平紳士兼華人大律師的鍾卓萬有 4個老婆仲唔夠喉,最後仲因為睇中賈曉晨( JJ)而激走四姨太楊怡。咁蹺, TVB大老闆陳國強(殼王)曾多次跟唔同姐仔傳緋聞,最離奇嘅係呢班姐仔,大部分都係電視劇內唔係遭強姦就係被凌辱,唔通殼王想磨練吓呢班愛將嘅演技?

個個被姦先好笑
二世祖施暴

明年上映的新劇《法網狙擊》內飾演見習檢察官,被飾演二世祖的白健恩強姦。白要對高 Ling又拉又扯,更要打開高 Ling幾粒衫鈕,畫面應該幾震撼。

輪姦一秒

於《雷霆掃毒》內被李家鼎為首的黑社會成員輪姦,可惜輪姦鏡頭只有一秒,而且並冇埋身肉搏,被高登網民大彈「冇料到」!

婚前搞過

《盛世人傑》中,李香琴曾因媳婦郭羨妮「污糟」而阻止兒子鄭則士娶郭羨妮,暗示郭羨妮被其他男人「搞」過。

好在冇開劇

於 05年被發現跟殼王喺北京孖住夜蒲,其間葉璇主動拖住殼王去舞池同對方大跳辣身舞,事後二人更前後腳返酒店。如果葉璇冇離巢,分分鐘都有被姦戲喎。

養起全家

於南京山生嘅高海寧,原名沈江莉,自小父母離異,高年幼時隨母親來港,之後母親再嫁,高海寧便跟繼父及弟弟同住,其母及繼父現仍於女人街擺檔賣首飾,家住旺角舊樓。高 Ling講過要努力工作改善全家人生活,但據知她已搬離旺角屋企進駐豪宅。

 

高 Ling爆 job
子珊攻視后

踏入 2012高 Ling忽然工作激增,除有 5套劇喺手,最近臨危頂遭腰斬《爆足一周》嘅蘇民峰節目《順峰順水》又有佢份,加埋即將開拍嘅賀歲電影《我愛 HK 2013恭喜發財》,簡直爆晒 job。而徐子珊今年就貴精不貴多,一心拍好《雷霆掃毒》爭視后。

 

電視劇:
《當旺爸爸》
《拳王》
《回到三國》
《天梯》
《法網狙擊》(未播映)
電影:
《我愛 HK 2013恭喜發財》
節目:
《順峰順水》

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()