《一代宗師》片花陸續曝光,上週王家衞更發放一段長達 17分鐘嘅《宗師之路》,由王家衞講述拍攝這部被形容為史詩式功夫片 嘅歷程。 FBI都好期待睇萬人迷梁朝偉扮呢位「一代宗師」有幾神似。

FBI

《一代宗師》仲未拍完

2012年11月21日 ~~ 第287期 Face

當年王家衞拍電影《 2046》,俾人寸話要拍到 2046年,結果就拍足 5年先交貨。今次《一代宗師》,籌備至今已經有 10年,終於落實下個月 18號上映,不過, FBI據聞家吓仲係補拍階段,拍足 3年 嘅章子怡,最近都忍唔住向老友呻,話套戲拍到 𠵱家都未拍完。

唉!當年《 2046》去康城作世界首映前夕,已經鬧出滿城風雨,拷貝遲到而取消咗 2場日間放映,結果大熱倒灶,希望今次唔好去到上映嗰日都仲拍緊啦!


子怡慘叫
偉仔練習時打斷手,章子怡練習時,在師傅要求做一字馬加壓腿,仲慘叫 咗幾聲添!


偉仔喪打
平時斯斯文文 嘅偉仔,在片段所見,又跳繩又打木樁,更與武師連環對打。


王家衞在預告片中透露,構思拍《一代宗師》始於 96年 喺阿根廷拍《春光乍洩》時,但因李小龍故事好多人已拍過,所以更想深究李小龍 嘅師傅葉問。

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()