張慧儀依家長居北京,要打理生意,又要照顧囝囝。佢話自己都請咗保母幫手,但始終都係鍾意親手湊仔囉。

媽咪姐

張慧儀幸福晒仔

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

曾經係圈中發電機 嘅張慧儀,自從返 咗大陸搞家族食品生意之後,媽咪姐都有幾年未見過佢!最近呢位 39歲嘅美艷熟女先學人開微博,呢幾日就上載 咗 啲 着住行政 look做女強人 嘅相上去。

除 咗坐 office嘅相,佢仲擺 咗好多張 5年前收養 嘅養子 Hanson嘅生活相。患 咗先天嚴重心臟病 嘅 Hanson,依家已經 8歲大,而醫生一早講 咗呢個病好難醫,能夠活到今日已經係奇蹟!不過 喺微博入面,張慧儀就講到明會努力賺錢醫好個仔,唔少網友都讚佢有善心。媽咪姐就覺得家陣佢雖然冇乜化妝,但無論外在內在,都比以前靚多多聲呀。






以前濃妝艷抹,依家就洗盡鉛華坐 office,甘於平淡。


03年,張被舞王未婚夫霍紹裘打傷,之後淡出娛樂圈,至今未婚。咁有愛心嘅靚女,唔憂嫁嘅!





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()