驟眼看,這個組合有點怪。

不是容祖兒身邊不是「師兄」、杜汶澤身邊不是阿田的那種怪,而是二人目光的一致度,太合拍,怪!

「你晤好以為佢係天后,其實減番佢入行年資,中學生嚟咋!」杜汶澤以一副知心友的口脗道。

「係o架,我十六歲入行,之後好多嘢都有人照顧晒,唔唱歌我都唔知做咩好。」容祖兒旋即緊接。

在華麗的舞台上,容祖兒總是自信滿滿,其實有苦自己知,「我試過喺演唱會着住好重嘅水晶衫,又唱又跳幾首歌之後,一落台就係咁嘔。」

這一切,杜汶澤都記錄在案,用在他監製的電影《DIVA華麗之後》中。他經歷過人生高低起伏,由嘉多利山住到郊區村屋,反璞歸真;至於阿澤認識天后已久,但真正交心就只在這兩年間,明白她渴望平淡,「你估佢唔想好似普通人咁,踢拖落街篤魚蛋咩?得先得o架!」

那一致的目光,正看着對岸的平凡,正是華麗天后暫仍遙不可及之處。

 

被噓的幸福

「入行咁耐,我冇經歷過畀人噓嘅階段。」說這句話時,容祖兒並沒予人晒命的感覺,因為下一句已是:「我喺簽唱片公司之前,已經畀人彈鐘,直到簽『英皇』,即係我連畀人噓嘅機會都冇。」

她身旁的杜汶澤,護航地多加一句:「佢哋錫你吖嘛!就係驚你畀人噓所以先唔簽你呀!」

容祖兒報以一笑,拿起私家暖壺,喝一口暖水,再說:「我從來都唔覺得畀人噓,畀人批評係慘事,反而有啲幸福添!因為有呢啲嘢先可以令自己成長,做得好啲。

「初出道嘅時候,Mani會同我講,我爭啲台型,我就覺得,我可以變得好好,唔係一開始就彈出,但係通過做每樣嘢,我睇到自己成長,都係一件好事。」

劉浩龍(左二)在《DIVA》中飾演保母車司機,與容祖兒(右二)有不少對手戲。

有指「祖師戀」呈女尊男卑形勢,但實情只有兩位主角才最清楚。

出埠講男友

說到好事,不得不提容祖兒的戀聞,還算是新鮮熱辣的,自然是她跟劉浩龍這段情,祖兒到台灣宣傳國語碟,亦不忘一提「男友」,說:「我跟男朋友很好。」相對來說,訪問時她則較為含蓄。

「其實最大前提係開心,我明白人生去到某啲階段,係為咗呢樣嘢(開心),感情喺人生入面係有唔同嘅衝擊,工作亦都有好多唔同嘅選擇。喺感情上,我某程度係一個信直覺嘅人,而且感情係兩個人嘅事,錫我嘅人明白就OK。」

說得玄之又玄,天后對感情的演繹,大概可辦講座,但看着容祖兒一臉認真,老土一點還是要祝她快樂,不要學她戲中角色般迷惘尋死,她隨即回復調皮說:「梗係唔會啦!我唔會去到咁極端嘅。

「有唔開心嘅事,我好快就唔記得,我有呢樣好,聽吓歌、瞓吓覺就已經冇事。仲有,屋企人嘅支持係好重要,我冇(祖兒在《華麗》中的角色)咁消極。」

母親與弟弟在祖兒心目中佔有極重要的位置,最近她為其母慶祝過生日,才離港工作。

一吸一呼一線間

祖兒充滿正能量,而杜汶澤剛戰勝極罕見的米勒費雪症候群,正面思想直情超標,甚至到達極度活躍的狀態,除早段他不停為祖兒護航外,說到自己,他亦如是。

「應該咁講,個病對我嚟講冇乜特別,我唔怕死嘅,我哋日日都喺生死之間,只係唔覺咁解啫。初時話我有呢個病,我打坐嘅時候(即換上打坐狀),咁就呼吸啦!我吸一啖氣,咦,冇呼番出嚟喎,咁我等啦,等極都冇呼出嚟。

「嗰時我好calm,只係諗:『乜咁快就嚟?』再等多陣,終於呼番口氣出嚟。你諗吓,我冇噴番啖氣出嚟就係咁先。所以呢,唔使諗太多,如果我驚就分分鐘死快啲添。生命依家對我嚟講,好簡單,只係『依家』。」

大病已癒,阿澤夫婦二人再度活躍,把握活着的每一分秒。

死亡沒離我太遠

「活在當下」的大道理,未必需要杜汶澤的親身演繹,一般人亦略懂一二。只是阿澤親身經歷過生與死的臨界點,身旁還有與他走過低潮的田蕊妮,因病拜拜,捨得嗎?

「冇話捨唔捨得嘅,我死咗,阿田會有筆錢,我哋冇乜負擔,生活應該唔成問題。人難免要一死,我有個哥哥幾歲就去咗,你以為佢(死亡)唔喺你附近咩?日日都有人死啦!」

杜汶澤笑對死亡,說到阿田在他休養時對他的支持亦然。「阿田喺大陸拍劇,我日日喺度,唔同女仔就係咁嚟探我,薛凱琪、江若琳、容祖兒咁,啲女多到佢(田)即刻要返落嚟啦!」

為治病,阿澤與阿田遠赴美國閉關禪修。

搔八年之癢

一聽就知那是杜汶澤的另一番戲言,但他跟天后的友情,並非兒戲,而且二人在圈中浸淫多年,「自動波」功力深厚,以下為兩人的一段自由短打。

杜:杜汶澤 容:容祖兒

容:我哋第一次合作係八年前《身驕肉貴》。

杜:係喎,嗰時我都未簽「英皇」,一見你我就諗:「有咩可能一條友可以keep住咁high?」

容:我係咁o架喎。

杜:後尾先知吖嘛,所以一諗住開呢部戲,我就諗起你,部戲講樂壇天后,唔搵你拍都要問你攞料啦!

容:(向着我)佢真係好識套人料o架!

杜:唔係套料,我真係諗起你o架,我好記得,有次啱啱簽咗「英皇」,喺尖沙咀撞到你,嘩!你着住對八吋高踭鞋,仲要揸住一袋二袋,佢(一指容祖兒助手)又一袋二袋……

容:出function吖嘛。

杜:係囉,嗰一刻你踩住嗰對鞋,行嗰條凹凸不平嘅路,畀我感覺好顛簸。於是我諗,究竟一個樂壇天后,真實嘅生活係點o架呢?搵埋你拍就啱晒!

容:多謝喎奸製(監製)。

杜汶澤與容祖兒在《DIVA》中分別飾演經理人與藝人,有指電影是後者的自傳。

祖兒稱阿澤為「兄弟」,兄弟養病期間,她也登門探訪,予以支持。

奸製的美學!

容祖兒口中的奸製,於訪問拍照期間,手持一部古董寶麗萊充當攝影師,其中一幅就成了天后至愛,她還上載至微博分享。

一般人眼中的天后,則對本刊攝影師的作品甚為着緊,轉景時即執起攝影機,細研沙龍。

杜汶澤則保持近年一貫的從容,見天后檢視就說:「你覺得靚就靚o架啦!佢(指本人)都揀張靚嘅先出啦!」

美學只在乎主觀的心,本刊還兼顧商業元素,跟奸製一樣,有大眾收貨,才稱得上「掂」。

 

奸製的作品

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()