戲中氣

嫌三彈四 以下犯上 朱慧敏囂爆

2012年08月09日 ~~ 第1170期 香港《壹周刊》

對上一齣處境劇《結•分@謊情式》收得,女主角商天娥麻煩難搞,是非由頭帶到尾,雞犬不寧。接力的《愛•回家》情況亦一樣。首次有得孭重飛的朱慧敏,恃住高層曾勵珍背後撐腰,又擦掂編審,擺晒阿姐款,教其他演員做戲,甚至連導演都唔放過。
鵪鶉變囂張,幕前幕後頂唔住,多番跟她吵大鑊,《愛•回家》變《愛•吵架》。

彈對手演技


過往做開反派,亦無代表作的朱慧敏,今次在劇中飾演律師,卻當正自己戲劇大師。
拍攝辦公室場面,嫌其他辦公室對手唔夠班,試過當眾勁彈黎諾懿、黃子雄、李霖恩及莊思明等演技差。
「一開始佢就當正自己係阿姐,成班演員無分上下,都好俾心機做,朱慧敏俾意見無問題,但佢態度好差,指住演員話呢個好唔掂,彈 嗰個浮誇,堅持要人跟佢 嗰套。五十步笑一百步,佢自己都唔係咁出色。」知情者爆。




《愛》一開拍,朱慧敏已因擺阿姐款,跟同劇演員有心病。

質疑導演水準


睇唔起同劇對手,首度擔正的朱慧敏連導演都不放在眼內。對每場戲拍攝手法不單意見多多,還常與導演開火,影響拍攝進度,累全廠上下遲收工。
「佢成日 challenge啲導演,話人 哋唔識拍 嘢,乜都拗一餐,仲惡過人哋。佢同其中一個姓黃嘅導演,日日開工就嗌交,連進度都受影響。接手 嘅導演一早收晒風,唔會同佢拗,採取強硬態度,要佢點做就點做!」
有指高層得悉朱慧敏與導演嘈交,曾對她作出勸諭,故近日朱慧敏亦肯收斂。


劇中男女主角黎諾懿、朱慧敏會有感情發展,但現實中兩個係無偈傾,零交流。


據知黃子雄同李霖恩等人因頂唔順朱慧敏的囂張,近日拍劇時向她反擊。




上一套《結•分@謊情式》,一眾演員表面和和氣氣,查實娥姐惡頂性格跟對手擘晒面。

谷爆反擊


嫌三嫌四!但朱慧敏對自己卻毫無要求。每次遇上要講大段對白的場口,她便以要時間準備為由,要求先跳拍其他演員戲份。一而再再而三後,忍無可忍的黃子雄及李霖恩等人,終於還拖。
「班男仔終於頂佢唔順,齊齊開聲話每個演員都係返屋企背熟對白,做好功課,一入廠埋位就拍得,所以唔會再就佢,照順序拍。」
同劇演員谷爆反擊,朱慧敏俾人篤中要害,落唔到台,於是即場開拖。「佢唔肯認衰,又睇唔起其他人,所以平時開飯,大家都唔會預佢。」知情者說。
一朝得志,語無倫次,長此下去,朱慧敏大有條件接「黑天娥」棒。記者就此事致電朱慧敏,但截稿前她沒有回覆。


撇開朱慧敏,《愛》劇上下演員都合作愉快,感情儼如一家。


演狐狸精角色居多的朱慧敏,難得擔正上位,就按不住氣焰扮大牌。

是非女王


朱慧敏入行以來,穩佔二、三線位置,專攻壞女人角色,而且經常是非緋聞纏身;直至最近才有機會 孭飛做女主角。

冇句真




雖然與 EO2的 Eddie有影皆雙,被人目擊在男友餐廳助陣幫手,又見 Eddie做觀音兵管接管送,連鴛鴦戲水都被人影埋,依然實牙實齒唔認拍拖。

搏同情




去年與陳美詩往日本拍特輯,分毫未損卻在機場臨出閘前,借膠布貼頸扮受傷,搏人同情,聲淚俱下,幾乎慘過頸部真的受傷的陳美詩。

扮無知


初出道時與梁榮忠鬧出車震事件,偷食偷出禍的她竟然扮無知,聲稱不知道梁榮忠早有一個拍拖多年的女友鍾麗淇。





撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()