人人有童心,加上近期一齣電影《賤熊30》(Ted),更喚起不少人埋藏已久的童真,亦令可愛的啤啤熊再次成為焦點。電影中的Ted既是小朋友的最愛,就連大朋友都被它真實又抵死的性格迷倒,還變得cute(音Q)起來。

東源大地總裁王嘉恩(Albert),不只對電影題材讚不絕口,更一早已是「Dream Bear」一族,他還慨歎市面上還未有原裝正版的Ted玩具熊出售,他QQ的說:「如果真係推出Ted公仔,我一定會即刻買返屋企收藏。」

在Albert粗獷的外形下,實為一名擁有超過四百隻「啤啤」的Kidult,最Q。

坦言揀選熊公仔一定要合眼緣的王嘉恩,每次購買熊公仔都是親自揀選,絕不會到網上購買。

帶套護熊

因為習伊賀派忍術而有「忍者熊」(Ninja Bear)之稱的Albert,由二十八歲開始正式搜集啤啤熊公仔和擺設,至今已有十多年之久。現時他家中已收藏了超過四百多隻不同款式、產地及物料的啤啤熊,「其實熊嘅性格好特別,表面看好可愛,不過當佢哋受敵時,就自然會做出恐武有力嘅反抗,其實同我自己嘅性格都好相似,可能呢啲就叫做性格反射啦!」

訪問當日,Albert特別以七、八個紙箱,從家中運送了過百隻啤啤熊到場,他說:「我總共有四百幾隻,真係帶唔晒嚟,呢度只係四分一的收藏咋。」

這批Steiff泰迪熊系列,全是王嘉恩的家人於每年其生日時送給他的,極具紀念價值。

現場所見,Albert對其收藏的熊公仔,極之愛護。除了先以消毒藥水清潔現場環境外,他還帶上手套後才把熊公仔從箱內拿出,珍而重之,「因為熊公仔啲毛,一旦整污糟就好難清理,所以每次我觸摸佢哋,都必定會戴上手套。而且每一至兩年我就會同佢哋清洗一次,以前會帶佢哋去乾洗,依家就方便好多,只要喺屋企steam吓就OK。」

Albert坦言,以前只要看到合心水的啤啤熊就會購買回家,「以前買啤啤熊是我一個嗜好,只要看到合眼緣,我就會購買回家。不過近兩年就唔同,我會主攻盒裝的限量版小熊擺設,比如銀製、水晶製以及玻璃製造的,想預留更多空間去收藏更多喜歡的熊仔。」

熱愛熊公仔的王嘉恩,除了收藏公仔擺設,就連恤衫的袖口鈕和領呔,都有大量熊公仔圖案,可見他愛熊的程度是多大。

這隻大啤啤熊,是王嘉恩的契妹專程於英國買給他的生日禮物。「當時收到真係好開心,佢仲特登買埋條Dunhill呔畀佢戴,好搞笑,依家我將佢放在屋企的按摩椅上。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()