黃浩「做錯嘢嘅人諸多事實」 黃浩 憤怒了 法律解決


■黃浩近日是非纏身,他表示一切交律師處理,不欲太太徐淑敏擔心。
資料圖片

徐淑敏老公黃浩經營的食肆被爆有藝人吸毒,店中閉路電視拍下有關片段,黃浩直認警方已聯絡要求交出證據。與此同時,曾是熟客的徐濠縈前日忽然在網站貼上黃浩的照片,陳冠希和李璨琛老婆梁志瑩留言鬧爆,黃浩的底線被踩,他昨不忿說:「做錯嘢嘅人仲諸多事實。」

徐濠縈前日在社交網站Instagram貼了徐淑敏老公黃浩的大頭相,李璨琛老婆梁志瑩留言鬧爆黃浩說:「職業:傷人,嗜好:博見報,副業:做人渣中之敗類。」經陳冠希轉貼再揶揄一句「PK」,火上加油下,黃浩不甘被誹謗,決意對簿公堂,琛嫂的Instagram昨日即把自己頭像換了一隻腳。

電話紀錄交律師

黃浩前日表示若人身安全受威脅,昨日會報警求助,他昨日即聯絡了律師商討有關細節,黃浩昨日在電話中說:「我同律師商量咗單case交畀佢哋處理,律師話要準備證據,甚至乎人證,同以前嘅電話紀錄要交畀佢。無端端辣着啲小人,我不如交畀專業人士處理。」
黃浩誓要討回公道,他餘怒未消說:「我要攞番公義,我冇做錯嘢,反而做錯嘢嘅人仲諸多事實。」有關人等可有再託第三者來調解,黃浩說:「我今日喺律師度唔開得電話,有好多留言,暫時仲未聽到。」



■陳冠希(中)和李璨琛老婆梁志瑩日前齊齊在Instagram留言揶揄黃浩。互網聯圖片 

■徐濠縈前日無端端貼了黃浩的相上網,令他大為不滿。互網聯圖片

有指黃浩的食肆閉路電視拍下廂房中有藝人吸毒的片段,警方已聯絡他要求交出作證據,他說:「警方係有聯絡過我,但內容同要求就唔方便透露。」黃浩的是非有否令太太徐淑敏擔心?他說:「我叫佢唔好擔心,亦唔好理,我嘗試大事化小,對方唔肯,仲將攻擊提升,我冇氣再去拗撬,交晒畀律師處理。」
採訪:丁寧

黃浩然讚乖阿佘封嘴

張慧雯涉嫌藏毒被捕,一眾藝人得悉此事後大表驚訝,其中一同拍攝新劇《師父‧明白了》的藝員黃翠如、黃浩然、麥長青、許亦妮及更張頴康都力撐她是一名乖乖女,希望她大步檻過!

黃翠如︰唔係呀嘛?我只見過佢一次,唔識佢,不過覺得佢好靚、好迷人,希望件事係誤會!(同佢有冇對手戲?)暫時都冇,之後唔清楚。(呢排有好多藝人吸毒嘅傳聞?)我成日覺得呢啲係傳聞,以為大家睇自己身邊朋友好健康,我連夜生活都冇,過嘅係阿婆生活。

黃浩然︰好突然!見過兩次、傾唔夠十句,不過佢幾有禮貌,冇特別異樣,喺我印象入面佢係一個乖乖女。(希望佢冇事?)當然希望!始終係同事,不過呢啲唔輪到我哋決定。(近期多藝人吸毒?)唔覺得淨係呢排特別多,不嬲都有。(引誘你?)未試過,我身邊人都知我係咩人,引誘我都冇用。

麥長青︰咁似拍戲啲劇情!(震驚?)我都呆一呆、醒一醒,雖然同佢唔熟,不過覺得佢好開朗,好活潑。其實藝人係公眾人物,應該時刻警惕自己,我連煙都唔食,酒都少飲,以身作則。

許亦妮︰有啲咁嘅事?之前出騷都見過佢,不過喺我心中佢係一個好Sweet、幾乖嘅女仔,我唔覺得係真,希望係誤會!(聽聞有圈中人吸毒?)實有!不過只係傳聞,唔知係咪真!

張頴康︰覺得佢好有禮貌,試造型見過佢,希望佢冇事!

佘詩曼:呢件事好難回應,都係交番畀警方處理好啲。(娛圈引誘多?)以我嚟講冇喎!我拍劇咁忙,又瘦成咁,再有人搞(引誘吸毒)會死o架!

朱咪咪:未合作過!藝人吸毒當然唔好,我以前有個親戚因為吸毒搞出好多問題,所以我對吸毒極之反感,飲酒都可以為開心,但吸毒係為咩呢?

黃浩然

黃翠如

佘詩曼

黃浩不忿被「踩」擬告貼文者誹謗

黃浩(Kenny)日前自爆其開設的餐廳有圈中人涉及不當行為,牽連甚廣!徐濠縈日前在Instagram上載一張Kenny的相片,身為其好友的李璨琛太太即留言支持,對Kenny作出批評及指摘。Kenny隨即在社交網站回應,大肆還擊,雙方交惡勢成水火。

記者昨日聯絡Kenny,他表示已與律師商討,計劃入稟法院控告有關貼文者誹謗,他說:「以前我一直免佢哋汽水錢,但佢哋最後一次嚟我舖頭,侍應唔知就照單計數,收佢哋10罐汽水,都係180蚊啫,點知佢哋嘈到拆天!」Kenny前天表示原定昨日到警署落口供,但因要蒐集證據,預計最快今天才會與警方會晤。

而記者昨日嘗試聯絡徐濠縈,她卻表示不想回應此事。

黃浩被踩嬲爆話告

黃浩(Kenny)日前自爆聲稱有圈中人在其飯店涉嫌不當行為,惹來不少評論。徐濠縈日前在instagram上載了Kenny的照片,被人轉發後李璨琛太太留言對Kenny作出批評。Kenny得悉後大發雷霆,在自己的社交網站回應大肆反擊。

昨日Kenny怒氣未消,他向記者表示已徵詢法律意見,打算入稟控告貼文者誹謗,且自揭恩怨:「以前我一直免佢哋汽水錢,但佢哋最後一次嚟幫襯我舖頭時,侍應唔知照單計數,收佢哋十罐汽水,都係180蚊啫,點知佢哋嘈到拆天。」Kenny前天向記者透露原定昨日到警署落口供但最終改變初衷,聲稱因要蒐集證據最快今日才能成行。另方面記者昨亦有致電徐濠縈,她封口表示不想作回應

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()