以靚聲見稱的鄭子誠,最近被網民捧成「完美奸人」,他的一切行為都被認定背後有大陰謀,鄭子誠與奸人中間幾可畫上一個等號。16年來,子誠亦已由介意演變成享受做奸人,對於眉宇間流露奸氣,他笑言:「哈哈哈……好在旁白得把聲好啲,見樣嘅話,啲人話我咁衰仔,一定有陰謀,哈哈哈……」。撰文:羅美倫

鄭子誠近半年熱爆網上討論區,被封為「完美奸人」,但凡他的一切都與奸、陰謀扯上關係,對於「鄭子誠現象」,子誠倒沒所謂:「件事唔太負面,冇人身攻擊,只係針對我嘅角色同角色背後嘅陰謀,我反而受寵若驚,咁多人可以討論,佢哋都花時間討論我,真係無言感激。」子誠探討過現象,認為跟現在社會政治化有關:「話我做嘅嘢背後有陰謀,我諗係源於大眾對政府嘅不滿,延伸到個人感受,對身邊嘅人唔信任。」

鄭子誠
轉型做奸人,子誠沒有陰謀,但背後有個小故事。 攝影:葉君海

鄭子誠
在芸芸演員中,子誠對任達華(右圖)亦忠亦奸的演技印象深刻。

鄭子誠
《黑社會》劇照

鄭子誠
鄭子誠笑言不會對太太劉倩怡奸笑。 資料圖片

「自己都睇唔順自己」

擁磁性聲音又有不錯的外形,子誠偏偏被派演奸角,到底覺不覺得自己奸,他笑笑說:「我自出娘胎都唔覺得自己奸,直到《真情》後,有次朋友聚會影相,朋友叫我唔好笑得咁奸至檢討下,經過十幾年磨練係有啲職業病,哈哈哈……自己都睇唔順自己。」子誠96年首次拍劇,《真情》中李子浩深入民心,奠定新一代奸人地位。

一奸就奸了16年,子誠笑言:「我由介意到唔介意,到家睇得好開,仲幾享受㖭!嗰時《真情》、《烈火雄心》總係姦淫擄掠無惡不作,我介意因為由細到大性格唔係咁,我阿媽直情唔睇《真情》,邊有阿媽鍾意睇阿仔做衰嘢。」

原來當年DJ出身的子誠,加入無綫夢想是做個成功主持:「嗰時潘宗明啱啱移民,只剩鄧梓峰,自覺有機會,續約時提出想多做主持,但公司話等我洗甩奸仔形象先,點知跟住一部接一部,變本加厲。」子誠演的劇集約三成演好人角色,但即使連朋友的感覺都跟網民一樣,總覺他後尾會變奸,令他感無奈。


踏上成奸之路,曾經抗拒做奸角的子誠,現已樂於做奸。

「日日踎喺永祥大廈」

由抗拒到享受,子誠奸盡電視圈,背後沒有陰謀,但有一個故事,他說:「其實入無綫第一件工作係做《城市追擊》主持,嗰時新人被安排日日踎喺永祥大廈做祥哥(新馬師曾)爭產,點解見唔到我呢?因為娛記勁,訪問時我只能遞支咪入去,永遠只見咪頭見唔到我,有次我問公司見咪牌有冇騷計,唔畀騷我咪白做?後尾我係唔係都遞個咪牌入去。」最初子誠入《城追》以為會像鄭裕玲般坐廠做主持,誰知日日踎街令他意興闌珊,子誠說:「由祥哥爭產做到祥哥離世,日日就等小艾、九舅父講嘢,有日喺醫院等祥哥,收到藝員科電話,話《真情》想我試鏡,呢個電話改變我嘅命運,冇呢個轉捩點我可能捱唔到幾耐要離開無綫。」

「做好人唔夠阿海好」

命運確實令子誠走上奸人之路,因李子浩一角原非奸人,當初這個新移民角色像《甜蜜蜜》中的黎明,但之後有突變,子誠說:「做咗一輪監製話我做好人點都唔夠阿海黃智賢好,仲話發覺我眉宇間帶點奸意,係第一次有人咁講,家諗番轉頭要多謝監製獨具慧眼,角色由力爭上游變成不擇手段。」

角色變了奸人,子誠很是抗拒,演得不夠投入、流暢,直至監製點醒,造就這個新奸人icon,子誠說:「監製話呢個世界冇奸人、好人,每個人都係為自己,奸人嘅手段外人睇似好衰,但喺奸人心中只為生存。我都諗,如果自己奸計得逞真係會會心微笑,每個人都會咁,我唔排除自己有奸質,其實每個人都有,未必係陰謀論,但總都會有心計,對某人好啲可能係有嘢求佢,我只不過係演繹緊某個人。」

「唔會對住老婆奸笑」

曾望脫離奸人行列的子誠,現已樂於做奸,他說:「我拍劇不斷做奸人,要多謝港台節目可以做番自己平衡番,我又可以安於喺電視繼續做衰人。」不生厭?他哈哈大笑:「所有監製都樂此不疲,惟有當係肯定,其實有少少厭㗎,咪喺角色上加多啲奇形怪狀囉,仲有好多奸嘅做法,如果我生存空間只限於奸,我願意繼續奸落去。」

那在太太劉倩怡眼中,子誠可是奸人?他笑言:「佢笑咋,唔覺我有呢種奸意,我都唔會對住老婆奸笑啦!眉宇間嘅奸意好淡,係耐冇見朋友至發覺,個個星期見我阿媽佢都冇話我奸,我都同啲廣告客戶講要理性分析,哈哈哈……好在旁白得把聲好啲,見樣嘅話,啲人話我咁衰仔,一定有陰謀,哈哈哈……」子誠的招牌式奸笑響起,背後真的沒陰謀?

惡行檔案:奸男Style

被喻為完美奸人的鄭子誠,外表陰濕不可測,就算他飾演大好人,觀眾都凝住他有重大陰謀。

鄭子誠
《真情》飾子浩
逼馬蹄露食泥

鄭子誠
《烈火雄心》飾海逸
四度強姦梁崢

鄭子誠
《封神榜》飾紂王
一代暴君,酒池肉林

鄭子誠
《洛神》飾司馬懿
表面效忠曹丕,實密謀篡魏

鄭子誠
《流金歲月》飾周學倫
在庭上質問智障杏兒

鄭子誠
《衝呀!瘦薪兵團》飾賈波平
企圖搶奪歐錦棠公司被捕

鄭子誠
港台《非常平等任務》飾黃先生
借按摩性侵外籍女傭

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()