O camp唔夠女,組女靠你喇!
成班似足傳銷員 sell O camp,連 Spy都唔放過,不過見佢讚 Spy靚女就算數啦!

U SPY

科大註冊日似睇樓團

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

上星期一至三係科大註冊日, Spy都有去八吓,見除咗好多新生,仲有一堆學會及宿生會同學,好落力拉新生入會。入到校園就即刻俾十幾個唔同學會圍住游說去 O camp,由於 Spy去踩場當日係工程系註冊,學會見到 Spy係靚女,即刻賣口乖話:「 O camp唔夠女,組女靠你喇!」其他學會見狀,亦唔執輸,立即上前狂游說:「我哋 O camp唔撞期,可以報晒都得,好好玩,做大學生要識多啲朋友!」

學會落力 sell,估唔到宿生會都瞓身宣傳,除咗不斷舉牌嗌口號,更玩睇樓團,新生上宿舍睇示範單位,宿生會員不忘話:「我哋有無敵大海景,日出日落都睇到,咁靚宿舍邊度搵!」口脗十足新樓盤經紀爭客,個個把口 𠺘過油喎!


經紀爭客
成班「睇樓團」企喺門口側邊,等註冊完的新生出嚟,逢人出門,都大叫「揀我哋!」似足地產經紀。


宣傳單張力推宿舍有無敵大海景,即時想入住。


出力推 O camp
學會好努力游說新生去 O camp,但新生因花多眼亂,所以仍未有決定。


科大工商管理 Yr.1吳同學
太多選擇,我仲未揀定報邊個 O camp。

撰文、攝影: U Spy

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()