牛肉丸拼牛筋丸$28/8粒(單/雙拼同價)

Missing Out

手唧鮮牛丸

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

原本瑟縮於差館里 10年的郁香園,一年前搬到崇潔街,店鋪光猛企理得多,坐得更舒服。雖然邢老闆年紀大了,不能再以人手打牛丸,不過 Michael依然認為,呢度有最彈牙、最銷魂、最濃牛味的鮮牛丸。
邢老闆祖籍潮州,同 Michael都係「架己冷」。

互動片段

食住讚



其實邢老闆的叔公早在 5、 60年前,已在汕頭開店賣手打牛丸,後來邢生移民到港,決定善用祖傳技術,於是開店賣正宗的手打牛丸。
店中的丸類品種是香港數一數二的多,除了有常見的牛肉丸和豬肉丸外,還有市面少見的牛筋丸和黑椒豬肚丸,全部都無添加,用足料,日日打日日清,絕不過夜。
雖然邢老闆現在的體力,不足以應付每日手打牛丸的需求,已改用機器取代人手攪拌牛肉,不過老闆依然堅持每日到街市入貨,牛肉要揀新鮮的牛胸板、牛水、牛肩同牛大髀,因為這些部位最多膠質、最好打。牛肉攪拌至起膠後,邢老闆仍然堅持要用人手唧牛丸,因為用人手唧成的牛丸,氣孔會比較大,吃起來會更彈牙。
唧成丸狀的牛肉會放到 70度的熱水中成形,客人落單時,才即時將牛丸放到湯中煮至 9成熟,確保由廚房送到客人手上時,牛丸啱啱熟哂,是最有咬口的一刻。
除了牛丸有心機,湯底亦用上 10斤牛骨加豬骨,熬足 16-18個小時,呷一啖,有少少油,卻順喉唔會搶走牛肉丸的鮮味。




呢度係最正宗的潮州牛丸,幫襯咗咁多年都保持高水準。牛肉丸爽脆鮮甜,一口咬落去,新鮮肉香即刻湧出嚟,如果鍾意食更彈牙同有咬口的,就唔應該錯過牛筋丸了!

郁香園牛丸麵




營業時間:星期一至五 11am-8pm、星期六至日 11am-7pm
電話: 2660 0766
地址:紅磡崇潔街 47號地下

何謂 missing out?


《 FACE》飲食版監修人
少年食神 Michael

本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。

撰文:伍嘉瑩
攝影:謝耀恆

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()