「我係一個幾隨緣嘅人。」張繼聰在訪問中不只一次提及到。

外表新潮、不羈,但其實他比一般父親更老練、更傳統,認為家庭的幸福生活比任何名利更重要。

遑論太太謝安琪是「高登女神」,兒子張瞻(James)備受注目,童星出身的張繼聰也自比是普通人,最享受的不是獎項與地位,而是一家三口溫馨吃飯、逛商場。

張繼聰,不要求兒子考第一,只想發掘其興趣所在,加以培育,「呢個世界有好多種第一名,我想我個仔識得點樣接觸其他嘅第一名,識得將課本嘅知識應用喺生活上,識得點樣同人相處、合作,先係最重要。」

早前,張繼聰與兒子張瞻一同出席英國服飾品牌的活動,父子檔壓軸行天橋,張瞻毫不怯場,還擺出勝利的手勢。

價值觀

張繼聰剛剛推出全新EP《We Are The One》,繼續高唱「大愛」,將全球一體性的正面思想傳揚開去,道盡人與人之間的互愛與尊重,他說:「我覺得呢種嘅生活態度令自己好自在,好值得同樂迷分享。」

談及「大愛」,張繼聰滔滔不絕,論到五歲多的兒子張瞻,他會心微笑,彷彿由一個熱血的大男孩,變成不怕肉麻的慈父,他帶笑着說:「有咗小朋友之後,個仔淨係攬住我,已經覺得好溫馨,原來做父母最好玩嘅係,真係唔使做啲乜嘢o架,我偷望佢已經好sweet;有時佢瞓咗覺,我好似啲變態佬咁坐喺度望住佢十五分鐘都得,個感覺好奇怪,好精神錯亂。因為呢個生命係我有份去創造出嚟o架喎,應該咁講,我覺得幸福呀!」

張繼聰嚮往一家三口逛街、吃飯的溫馨生活,因此也經常帶同兒子出席動畫電影的首映禮。

張繼聰認為,沒有任何事物比家庭生活更重要。隨着兒子逐漸成長,他更需要多點時間去陪伴和教導,「因為個仔依家開始建立價值觀,有好多課題,其實真係需要父母同小朋友花多啲時間去探討。譬如:最近一次,個仔參加咗學校一個馬拉松籌款活動。之前一晚,我聽爸爸講,佢緊張到瞓唔着,咁第二日,我就特登早啲起身輔導吓佢。其實我好希望佢遇到任何事都保持住唔緊張嘅心態,因為佢有比拼嘅心,所以先會緊張,講真,食幾多着幾多整定嘅,唔係你搏就有囉。反而係你應該點樣去享受嗰件事,用盡自己嘅能力去做好呢一件事,唔好因為要叻過人而搏命,咁會好痛苦,所以我從來唔需要個仔考第一。」

張繼聰表示,兒子張瞻跟他一樣充滿喜劇細胞,而且喜歡唱歌表演,欣賞演唱會變成一家人的最佳娛樂。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()