密密追
Edison 6月頭約女模 Janine及成班 friend去尖沙咀睇《普羅米修斯》,當晚 Edison仲當護花使者,扯火鬧記者。《蘋果日報》照片

渴女症

忽傳娶大陸有錢女  Edison挑逗 Juno舊愛

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

無女不歡的 31歲陳冠希( Edison),自 08年淫照事件後,以為佢會知驚修心養性做乖仔,與拍拖多年的千金楊永晴( Vincy)修成正果,點知去年 10月又流出同 16歲 𡃁模羊面獸 Cammi(謝芷蕙)的床照,重口味令佢再次成為「女性勿近」的雜食男。
週一( 27日), Edison忽然被傳媒指佢早在 3年前和內地富家女王思喬玩隱婚,不過本刊收到可靠消息指, Edison對 6月被撞破一齊去睇戲的 Juno舊愛 Janine(戴庚玲)追唔停手,日夜 WhatsApp、電話連番挑逗冧女攻勢,誓要追到為止,咁咪即係又踏住幾船?

《志明》過鏡




傳同 Edison一齊隱婚的王思喬,由於都係藝人,故冇公開「陳太」身份,而「陳太」曾拍過不少作品,多為二打六角色, 10年在《志明與春嬌》過鏡,唔留心逐格睇,好難認得出佢!

「正印」冠希嫂


網上圖片

有指 Edison對內地富家女王思喬一見鍾情,女方不但樣靚身材正,更是內地的上市集團老總的千金。

陳冠希( Edison)的集郵淫照事件發生至今 4年多,自從去年 Edison與楊超成女兒楊永晴分手,即回復雜食本色,速嗒 16歲 Cammi及中台 𡃁模,唔愁餓親,認真死性不改。


據消息指 Edison經常以 WhatsApp挑逗 Janine,一時話好掛住,一時話好想見到佢,係女都冧,不過 Janine例外。


合作撻着
Janine 08年為 Juno的〈寫得太多〉 MV做女主角, 2年後撻着,今年 Edison搵 Janine做旗下品牌 CLOT的廣告 model,合作完後死纏女方。

拖 Vincy嗒千金


有傳 Edison與王思喬的婚姻始於 10年,而 Janine與 Juno亦於 10年 6月正式拍拖,不過雙 J戀只有 9個月貨仔玩完。《蘋果日報》照片

週一( 27日)有報道指 Edison與北京富家女王思喬已經秘婚 3年,兩人是在朋友的生日會上認識,拍拖半年就跑到外國秘婚,女方更為內地上市集團老總千金,家族企業涉及金融、地產、珠寶、酒店等,更指 Edison為富家女重新做人,安分守己。
雖然報道指 Edison喺 10年已婚,但 Edison曾經講過話同拍拖 5年的 Vincy喺 11年 5月分手,照咁計 Edison同一時間一腳踏兩船喎。

死纏前龍嫂


雖然 Edison無端被傳已婚,但據知 Edison最新目標鎖定 Juno(麥浚龍)舊愛、 30歲的中女混血模 Janine。據知情者說:「 2個月前被傳媒踢爆 Janine同 Edison睇戲,之後 Edison再約 Janine, Janine都唔敢出去,不過 Janine估唔到 Edison會起勢 WhatsApp佢,有時仲會直接打畀佢示愛,即使 Edison𠵱家喺 L.A.都密密 send message畀佢,話「 Miss you, wanna see you」,而 Janine明知 Edison份人,所以都冇乜理佢。」
本刊週一( 27日)致電 Janine問佢知唔知 Edison結婚一事,佢話:「吓?我唔知道呀!(咁 Edison係咪成日 WhatsApp你吖?)我唔回應啦, bye bye!」聽到「陳冠希」個大名,都係敬而遠之為妙!

雜食千金 𡃁模


Edison溝女無數,由早年位位超班靚女,如張栢芝和鍾欣桐等,直到同 5年女友 Vincy甩拖後,就變得雜食,目標擴至中、港、台三地。

Vincy


《壹週刊》圖片

楊超成女兒,於 06年開始同 Edison拍拖,有樣有家底有學識,直到 10年 Edison公開結束 5年情。

Cammi


網上圖片

10年 10月當時只有 16歲,聲稱因唔見電話而流出同 Edison的慾照,搞到 Edison差啲衰十一。

湯唯




Edison 7月時曾 2度將湯唯的照片上載 Instagram,公開表示欣賞湯唯,但湯唯似乎唔多領情。

Maggie Q




兩人相識已 12年,曾為緋聞男女朋友的 2人,月前 Edison上傳同 Maggie Q頭貼頭合照,態度親密。

新台妹


Edison喺 Instagram上載得最多、至少出過場 3次係呢位台灣新女 Angela Meng,兩人月前在 L.A.時,在一遊樂場玩時拍照留念。





採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()