左起:小倩
屬性:懂事、善解人意
梅子
屬性:熱血、活潑
瑤瑤
屬性:害羞、溫柔

今日好玩嘢

Cafe新 trend 飛走女僕玩妹系

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

心理學大師佛洛依德講戀母情意結,日本動漫文化承繼先人遺志發掘更多人性情意結,先有蘿莉控、姐控,近來就有一大堆兄妹親情作品大玩妹控(控,模仿日文發音,取自情意結英文 complex一字的發音)。家陣日系樓上咖啡店唔只玩女僕執事,今期輪到 P Cafe應潮流首創妹系 event,店員 着晒居家服招呼哥哥姐姐,試過你就知阿妹有乜好!

互動片段

直擊 Cosplay Cafe實況


妹妹比女僕易投入


今次搞妹 cafe嘅負責人小倩覺得妹系 cafe係保留 cosplay cafe嘅故事性而得 嚟,佢 哋亦更易同客人交流。佢話:「參考過日本同台灣 嘅女僕咖啡店,覺得香港店員比較難投入做到女僕或者執事角色,要唔喪笑咁講『主人你返 嚟喇』其實好難 㗎!所以諗到如果用妹系 嘅話會比較自然同投入。出 嚟效果都唔錯,更重要係男女客人都可以玩得盡興,唔會話女仔覺得抗拒。」


冇接觸
為 咗避免身體接觸,妹妹會好似女僕咖啡店咁,唔坐落位,只係跪 喺旁邊,絕對規矩。


個性設定
每個妹妹都有個性設定,好似梅子(左)就較熱血好動、瑤瑤(中)較怕醜、小倩(右)就善解人意,負責人話主要請人時揀唔同 嘅人,唔會叫佢 哋扭曲自己。


平時正常
平時 P Cafe係普通樓上 cafe,妹妹唔會長駐,想同妹妹玩就要留意佢 哋 喺 fb公布最新動向。


着校服
除 咗居家服之外佢 哋亦曾經 着過校服,不過都會 着毛毛拖鞋,盡量營造家居感覺。

奴 Comment




欣賞 cosplay
女僕 Cafe我就冇去過喇,不過據我所知都係一門學問,我會欣賞佢哋花咁多心思去 cosplay。至於妹妹聽落有啲怪,但如果做到女僕 cafe咁認真都會支持嘅。

P Cafe


地址:旺角豉油街 24-26號福泰大廈 11樓 AB室
電話: 3568 8410
妹系 event:不定期舉行
最新動態留意: http://www.facebook.com/pcafehk

妹控正經勿心邪


講番日本妹妹熱潮,大家唔好一聽到就諗埋 啲法庭版劇情,其實好多妹系作品都冇過火情節。要數最 hit阿妹一定係總銷量勁賣過 330萬冊 嘅輕小說《我的妹妹哪有這麼可愛》,本書講述處於代溝年紀 嘅兩兄妹,因為哥哥發現妹妹 嘅御宅秘密興趣,表面上阿妹繼續藐視阿哥,但阿哥就捱義氣幫佢守秘密,鬧出唔少趣事,屬親情喜劇,切勿心邪對待。

《妹妹公主》




可以話係妹系先鋒,本來係雜誌特備企劃,設計 咗 12個妹妹角色出 嚟,每期獨立登場講吓妹妹台詞咁。不過改編成動漫後就不得了,主角海神航堅有 12個妹妹,劇情相當脫離常理。

《我的妹妹哪有這麼可愛》




輕小說作品,後改編成漫畫、動漫亦大受歡迎。眾多妹系作品中兄妹之情比較細膩 嘅一套,加上妹妹桐乃既有腐女,又有驕傲 嘅性格而大受歡迎,成為近年大熱作品。

《就算是哥哥,有愛就沒問題了,對吧?》




《我的妹妹哪有這麼可愛》大熱後如雨後春筍推出 嘅妹系作品之一,講述年少時分開 嘅兄妹長大後回到同一屋簷下 嘅故事。一開始就講妹妹姬小路秋子迷戀哥哥,鹽花味較重,多黃色笑點但都屬點到即止程度。

當個好哥哥
直擊妹系 cafe有乜玩




講 咗妹控熱潮咁耐,咁究竟上到妹系 cafe究竟有乜玩呢?我 哋就帶 咗動漫迷傑仔,試吓由入門口開始,呢位哥哥點同班妹妹交流啦!

1入門講家規




入門口一按門鐘,妹妹就出 嚟打招呼,仲會話:「哥哥你唔記得帶鎖匙啦」夠晒入戲。入去之前會先同客人講吓家規,例如唔准掂妹妹、唔准問妹妹拎電話,如果唔守規矩妹妹就嬲 㗎喇!

2玩遊戲有獎




妹妹會主動同哥哥姐姐交流,玩吓遊戲傾吓偈咁。 Cafe入面亦有唔少 board game,連傑仔最鍾意玩 嘅足球機都有。輸 咗妹妹會打你手板,贏 咗就幫你按摩,夠晒賞罰分明。

3食物夠可愛


再試叫 嘢食,原來都有故事設定,話妹妹 喺家政堂學到新菜色煮畀哥哥食,但都要畀零用錢 㗎!食物賣相令人驚喜,咖喱豬扒飯有幾塊紫菜扮熊貓,點心拼盆成個架上,好有手作自家製風味,係幾窩心 嘅。


妹愛甘味咖喱飯$80


甜甜的洋 菓子$98

4曲奇送你走




最後埋單都有獨家妹妹語送客,好似話:「哥哥夠鐘帶狗仔小白散步喇!下次再同妹妹玩喇!」等你找數畀零用錢都順氣 啲。臨走前可以憑同妹妹玩遊戲贏得 嘅拍照券影番張寶麗萊,仲送你愛心曲奇餅一包,由頭到尾都咁 sweet。

一日哥哥傑仔:妹妹夠細心




做 咗一日哥哥 嘅傑仔就覺得妹妹 cafe比女僕咖啡店多細心位,比較易投入。「最欣賞佢成個流程都有故事設定,例如畀錢叫畀零用錢, menu同家規又好畀心機用手畫,客人都比較易入戲玩埋一份。」

女僕 cafe新搞作




除 咗新興妹系咖啡店,原來傳統女僕咖啡店呢期都有唔少特備節目。好似開業 3年 嘅 Matsuri Cafe近日就搞 咗個夏末祭,女僕們 着晒日本傳統浴衣,夠晒日本夏祭感覺。店長藍藍仲不時同日本、台灣、廣州三地 嘅女僕咖啡交流,原來各地都有唔同趨勢。




好認真咁參考過日本人 着浴衣工作時會用 嘅綁帶,可見 Matsuri Cafe比較注重專業形象。


仲有日本祭典特色遊戲玩,好似用紙條釣水球,筆者試過幾難玩 㗎!

Matsuri Cafe


地址:旺角彌敦道 578-580號恆隆大廈 8樓 44室
電話: 9575 1707
夏末祭日期:即日至 9月 3日

各地特色
香港起落大


Matsuri Cafe好努力推廣女僕文化,既有同廣州店交換店員交流,又會同日本 嘅 Maid Cafe交換制服。

香港普遍對女僕形象比較負面,加上店員亦較難投入角色,所以女僕 cafe數目雖多,但轉手或倒閉都好普遍。因此 Matsuri Cafe就傾向走英式女僕風,注重多 啲禮節,叫客人做先生唔叫主人, 着長裙唔 着短裙,希望畀人專業感覺,印象正面 啲。

日本萌系當道


秋葉原大型 Maid Cafe好似「@Home」咁,有成 7、 8層,又有唔同活動, AKB搞舞台表演都係抄佢 哋。

日本本來都係英式風起家,後來秋葉原開始走可愛萌系風格,稱呼客人做主人,用「你返 嚟喇」取代「歡迎光臨」等對白,有 啲甚至有女僕舞台表演。萌系其實都好有學問,但其他地方要模仿日本女仔咁入戲就好難。

台灣、廣州發展快


廣州有名 嘅魚子女僕店,佢 哋就走可愛系風格。

台灣社會風氣比較接受女僕咖啡店,所以發展幾成熟。廣州就起步較遲,不過發展好快。可能台灣同廣州搞 Maid Cafe嘅人同香港一樣冇咁商業化,能夠有英式同萌系兩派並存。

撰文:司徒港燊
攝影:黃家活
模特兒: Kit J

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()