台灣淫魔李宗瑞上星期向警方自首,目前還押台北看守所,代表律師話當事人因為唔使再擔驚受怕,心情大好。(台灣《蘋果日報》圖片)

同你吟一吟

李宗瑞監獄歎世界

2012年08月30日 ~~ 第1173期 香港《壹周刊》

震驚台灣娛樂圈 嘅迷姦案,淫魔闊少李宗瑞上個禮拜四(二十三日)終於自首,失蹤二十三日,原來一直藏匿於彰化 嘅友人家中。


李宗瑞自首後第二日,有關佢 嘅淫片同淫照,被人瘋傳上網,合共有淫片 93部、總片長 883分鐘、淫照 176張,數量比陳冠希多好多。

由於一系列淫片中睇到男主角下體有粒黑痣,當地警方為進一步確認李宗瑞就係入面 嘅男主角,居然出動到女法醫,幫闊少下體做「比對」,最終證明係同一人,不過李宗瑞點都唔肯認迷姦,強調通通你情我願,至於點解女受害人 响淫片入面冇晒知覺,佢解釋因為飲醉酒。
迷姦案有排審,李宗瑞嘅代表律師同傳媒講,話佢當事人「因為不用躲躲藏藏」,呢幾日心情好好,一有時間就睇勵志書,仲叫屋企人寄書俾佢,亦開始習慣獄中生活……真嘅?聽落比起佢唔認迷姦更加唔合理喎!

撰文:八珍
mailto:nextb@nextmedia.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()