社交圈

夠霸氣

2012年08月30日 ~~ 第1173期 香港《壹周刊》

名人活動夠唔夠氣勢,好多時要睇嘉賓夠唔夠分量。嘉賓夠霸氣、夠豪氣,或夠是非,活動自然有人講!

何猷君 少爺脾氣


賭王四太仔何猷君得十七歲,但少爺脾氣十足,週日帶西班牙籍女友 Francesca及妹妹何超欣睇港姐決賽。他拿着入場券負責搵位,但搵極都搵唔到,發晦氣搵工作人員幫手,「有無位㗎?」發火就有位坐,何公子果然有辦法。

何柱國 鍾情黃鑽


上週五,周大福在君悅搞珠寶展,星島集團主席何柱國亦來湊熱鬧。有錢人買鑽飾,一兩卡又點睇得上眼,所以他一來就睇五至八卡的黃鑽,價錢由八十多萬至百多萬不等。問他諗住送俾邊個?佢笑笑口話:「無蝕底,睇吓 嘢。」





趙式浩 恭喜前度




趙世曾兒子趙式浩,上週六晚出席時裝設計師何國鉦和香拉合辦的婚宴展覽。去年榮升做爹哋的他,被問及幾時和女友好事近?他卻說:「適當時候先,遲早有一日。」咁 啱當晚嘉賓,仲有他的前度女友羅苡之和未婚夫陳志健(左圓圖),三人同場兼同 枱,被前度搶閘,趙生說:「每個人都有過去,我當然恭喜佢 哋。」

梁振英 疑似惡人


上週三,合和實業在九展舉行四十周年慶祝酒會,主席胡應湘廣發英雄帖,猛人包括特首梁振英。曾提名唐英年當特首,臨選前疑似轉軚梁營的胡主席,是日憂心重重,講真咁高興 嘅日子,酒會偏偏玩低調,謝絕傳媒採訪。據了解,是因為有嘉賓唔想見到傳媒,咁邊個會咁惡 吖?





撰文、攝影:名人組
mailto:nextb@nextmedia.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()