用夜景模式加閃燈就可以人同花燈一齊 sharp,影落仲好有氣氛。

今日好玩嘢

尖咀夜攝兵馬俑花燈

2012年09月26日 ~~ 第279期 Face

呢期中西節日一齊 嚟,上星期班 friend衝完主題公園玩 Halloween鬼屋,第二日已拎晒月餅送畀來港韓團 T-ara,話同佢 哋慶中秋。其實中秋節除 咗食月餅外,當然唔少得欣賞花燈啦,繼維園一年一度 嘅中秋綵燈會,今年文化中心為呼應歷史博物館 嘅秦始皇展覽,亦率先搞 咗個「秦城俑現」綵燈會,將兵馬俑變成中秋花燈,加埋有商場展出洋式 lace花燈,不論賞燈定影相都更有新鮮感。















彩色兵馬俑 任影唔嬲


歷史博物館那邊有兵馬俑真身睇,但女孩子、小朋友就可能嫌佢太木獨唔夠 colourful,所以過到 嚟文化中心露天廣場就有幾十個 1:1嘅兵馬俑花燈任你影個夠!佢 哋除 咗有唔同顏色之外,面相五官亦較卡通化,同佢影相又可以將尖沙咀鐘樓影入鏡頭,令照片來個 mix& match,包保唔呆板。其中,除 咗有一般士兵花燈外,更有馬車、秦始皇,以至城門等大型花燈,連歷史博物館都冇 㗎!

秦城俑現資料


開放日期: 9月 13至 10月 21日
開放時間: 6:30pm至 11:00pm
地點:尖沙咀香港文化中心露天廣場
免費入場
查詢:康樂及文化事務署( 2591 1340)

夜間模式夾閃燈


其實家陣 DC仔功能強大,要影大花燈同人的話只要有夜間拍攝模式就已經可以拍到。不過,由於花燈 喺人後面,所以記住開埋閃光燈,咁就唔會影到 model黑面喇。反而家 啲機防震模式愈 嚟愈勁,就算唔記得拎腳架都可以影到。想構圖豐富,帶埋細花燈做道具可能更有用。


開 咗夜間模式之後,影花燈唔用腳架都未必震,但唔開閃燈的話,影人就一定會黑晒。


想構圖豐富,記住自備花燈做道具。不過,傳統花燈唔算平,一個大楊桃要$58,兔仔花燈更要$98!

Lace花燈迎中秋




由時裝設計師瑪露迪 Melody,打造全港第一個以 lace做主題 嘅中秋花燈布置。入面以遊樂場形式,將半透明 嘅 lace加入兔仔、蝴蝶、鑽石形燈籠上。感覺比傳統花燈多一點 fancy感覺,更 啱女孩子。
開放日期: 9月 15至 10月 2日
地點:將軍澳 MCP新都城中心 2期 L1天幕廣場
免費入場
查詢:新都城中心( 3194 3200) 

中秋燈會舞火龍


《蘋果日報》圖片

去年以荔園等老香港玩意製成過山車、摩天輪等各式花燈大獲好評,今年則以蓮花龍做主題,不論花燈精細度與 gimmick都更上一層樓。而且除花燈展覽外, 喺 9月 30日中秋節當晚 8:00,更會有舞火龍、木偶等晚會表演,氣氛十足。
開放日期: 9月 27至 10月 2日
開放時間: 6:30pm至 11:00pm( 9月 30至 10月 1日延長至凌晨 12:00)
地點:香港維多利亞公園
免費入場
查詢:康樂及文化事務署( 2591 1340) 

人像雕刻睇劉華




慶中秋未必一定睇花燈,屯門市廣場就展出由美國藝術家 Alex Queral,將厚厚電話簿雕刻而成 嘅立體人面雕刻。對像除 咗有 John Lennon、 Mr. Bean等外國巨星外,仲有劉德華、李小龍等本地薑,感覺新奇。
開放日期: 9月 22至 10月 7日
開放時間: 10:00am至 10:00pm
地點:屯門市廣場 1樓中央廣場
免費入場
查詢:屯門市廣場( 2450 7782) 

撰文:張穎麟
攝影:傅新發
模特兒: Debby Tsang

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()