媽咪姐

羅天宇細佬倒戈選「亞洲先生」

2012年10月19日 ~~ 第899期 忽然1周

亞視 喺周三( 17日)公布咗港澳賽區入選嘅 8個候選亞洲先生,高層葉家寶就話決賽會定 喺下個月 18日,實行送個大禮賀翌日搞台慶嘅無綫喎!佢仲話當日現場唔會好似無綫搞港男咁會有好多女人 𠵱嘩鬼叫,但就可以歡呼,咁即係點呀?媽咪姐最估唔到係見到苟芸慧前男友羅天宇個細佬羅駿宇入圍。嘩,細佬倒戈,會唔會累到大佬俾無 綫雪 㗎?


羅天宇

羅駿宇同港男出身嘅哥哥羅天宇有同樣嘅陽光笑容,佢就覺得自己靚仔過哥哥喎。不過 喺泰國讀國際學校畢業嘅佢講廣東話麻麻 哋,似乎應該要好好向阿哥學習吓嘞! 

豬肉男泵水入圍




自稱做娛樂公司「驚你」(經理)嘅陳俊原,面試時話已經幫亞視搵緊投資者入股。呢日見肥到漏嘅佢居然都可以入圍,令媽咪姐不禁懷疑亞視係咪真係咁需要佢「注資」呢? 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()